Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Provedeno istraživanje

Hrvatski navijači otkrili bi li radije vodili ljubav ili gledali finale Svjetskog nogometnog prvenstva: Odgovor bi vas mogao iznenaditi

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Od kraja siječnja do početka ožujka 2018. godine, na prigodnom uzorku od 482 osobe obaju spolova, provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja navika i ponašanja osoba koje prate nogomet i nogometne utakmice te njihova stava o uspjehu Hrvatske na ovogodišnjem Svjetskom nogometnom prvenstvu.

Nogomet se često smatra "jednom od najvažnijih sporednih stvari na svijetu". Budući da se ove godine u Rusiji tijekom lipnja i srpnja održava Svjetsko nogometno prvenstvo, provedeno je istraživanje navika i ponašanja osoba koje prate nogomet i nogometne utakmice. Također, istraživanjem se htjelo utvrditi njihova razmišljanja o uspjehu Hrvatske momčadi na nadolazećem svjetskom prvenstvu.

Od kraja siječnja do početka ožujka 2018. godine provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 482 osobe obaju spolova s ciljem utvrđivanja navika i ponašanja osoba koje prate nogomet i nogometne utakmice te njihova stava o uspjehu Hrvatske na ovogodišnjem Svjetskom nogometnom prvenstvu.

Više od 50 % ispitanika posjećuje nogometne utakmice, no manji je broj njih bio i na dosadašnjim svjetskim/europskim nogometnim prvenstvima. Jedan od potencijalnih razloga može biti veliki trošak odlaska na sam događaj (cijena karte za utakmice, troškovi prijevoza, troškovi smještaja i sl.).

Više od 40 % ispitanika smatra kako će se Hrvatska plasirati u osminu finala na prvenstvu u Rusiji, dok ih više od 30 % smatra da će uspjeti doći i do četvrtine finala.

Pročitajte i ovo Četvrti dio velikog predizbornog istraživanja - 2 Tko će sastaviti vladu? Veliko predizborno istraživanje: Ovako bi mogao izgledati Sabor nakon izbora Zoran Milanović i Gordan Jandroković na utakmici - 4 Kvalifikacije za Euro 2024 FOTO Napeto i u loži: Milanović i Jandroković zajedno gledali utakmicu

Najveći favorit na ovogodišnjem natjecanju po mišljenju ispitanika je Njemačka.

U grupnom dijelu prvenstva najbolji rezultat Hrvatske predviđaju u utakmici s Nigerijom, a najlošiji s Argentinom, za koju 11 % ispitanika misli da bi čak mogla osvojiti prvenstvo.
Kao što je i uvriježeno mišljenje, najveći broj muških ispitanika prati utakmice više od 3 sata za vrijeme prvenstva, dok žene prate samo one dane kad igra Hrvatska reprezentacija. Iako veliki broj kafića organizira gledanje utakmica na velikim platnima ili plazma TV-ima, više od 70 % ispitanika preferira gledati nogometne utakmice kod kuće.

Više od 80 % muških ispitanika i 90 % ženskih ispitanika nikada nije lagalo šefu kako bi izbjeglo posao i bilo u mogućnosti pogledati utakmicu. Taj je postotak mnogo manji kada je riječ o izbjegavanju obiteljskih događanja. Njih nije pokušalo izbjeći 64 % muškaraca i 83 % žena kako bi pratili nogometni dvoboj.

Budući da se klađenje često povezuje s nogometom, makar klađenje na manje iznose, istraživanjem se nastojalo utvrditi kakva je situacija kod naših ispitanika. Podaci su pokazali kako se više od 44 % muškaraca i 16 % žena kladilo na nogometne utakmice. Od toga je više od 76 % muškaraca i 45 % žena osvojilo više puta manje dobitke, što ukazuje na to da prilikom klađenja ne preferiraju riskirati već igraju na "sigurnije" parove.

U posljednjem dijelu ispitivali su se prioriteti navijača. Ispitanici su odgovorili kako bi radije izabrali vođenje ljubavi sa svojim partnerom / svojom partnericom naspram gledanja finala svjetskog nogometnog prvenstva. Razlog tome može biti i što svega 3 % ispitanika smatra da Hrvatska ima šanse pobijediti na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Ispitanici bi također radije izabrali izlazak s njima najseksipilnijom ženom/muškarcem na svijetu u odnosu na igranje na svjetskom nogometnom prvenstvu te dobitak na lotu naspram sudjelovanja Hrvatske u finalu svjetskog/europskog nogometnog prvenstva, pokazalo je istraživanje koje je provela agencija DEKRA.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene