Svaki dan 30.000 tisuća pisama i oko 3000 paketa ne dođe na adresu. Neki dođu danima kasnije, a neki nikad. Slična je situacija bila i prije godinu dana, kada je ekipa Provjerenog Hrvatsku poštu (HP) pitala kako se to događa, a stigao je odgovor da se radi o zanemarivom broju pošiljki.
Poziv Domagoja Mikića
Ugradio zubne implantate koji ispadaju pa se prestao javljati: "Imam upalne procese koje dan danas liječim"
Drama u francuskoj
Nižu se otmice: Ciljaju jednu skupinu ljudi, traže otkupninu, a žrtve vraćaju bez dijela tijela
Strašna prometna nesreća
Je li tragedija mogla biti izbjegnuta? Prometni stručnjak otkrio ključnu pogrešku: "Možda uopće ne bi bilo žrtava da su..."
Međutim, ljudi s kojima je pričala reporterka Jelena Rastočić uopće ne dijele mišljenje HP-a. Štoviše – bijesni su, ali ne samo oni, već i radnici. Zbog uvjeta rada i malih plaća u zadnjih godinu i pol otišlo je gotovo 2000 njih, zbog čega sindikat najavljuje i štrajk.
Dok građanima raste nezadovoljstvo, Hrvatska pošta hvali se visokom razinom produktivnosti, a probleme svrstava u neznatni postotak, no bivši, ali i sadašnji djelatnici upozoravaju da je slika koju uprava prikazuje javnosti daleko od istinite.
Lijekovi ne stižu ni za lijek
Zbog jednog od paketa koji se na dan ne isporuče Sandra je prosjedila cijeli svoj godišnji odmor čekajući da stignu lijekovi za djecu koje je zaboravila ponijeti, pa su joj oni poslani žurnom pošiljkom.
"Kad paket nije došao, zvala sam na njihov broj info za korisnike koji se plaća. I nakon 45 minuta se javila gospođa koja je htjela pomoći, ali je mogla jedino konstatirati da je paket još uvijek u sortirnici u Velikoj Gorici", ispričala je.
Paket je stigao kada su oni otišli s mora, pa je platila da ga vrate u Zagreb. Nakon prigovora dobila naknadu štete u iznosu tri poštarine. Zbog toga se, kaže, osjeća prevareno. Ovakvih primjera koje su građani Provjerenom poslali moglo bi se dugo nabrajati.
U Hrvatskoj pošti je jedna petina zaposlenika u godinu i pol dana dala otkaz, a među njima je i donedavni zaposlenik sortirnog centra, koji je za Provjereno pod uvjetom anonimnosti ispričao kakvo je stanje u HP-u.
"Kad biste vidjeli što se događa i kako paketi dolaze i kako se stavljaju u te kontejnere, onda znate zašto ljudi dobivaju potrgane pakete. Vi to ne možete odraditi kako treba", rekao je.
Prema riječima glasnogovornika Krešimira Domjančića, stanje u HP-u nikad nije bilo bolje, a građani nemaju razloga za ljutnju.
"Postoji više razina usluge i garancija je upravo u našoj kvaliteti. Da, bit će problema, problema ima, ali mi se s njima borimo", napomenuo je.
Više o problemima u Hrvatskoj pošti možete pogledati u videoprilogu na vrhu članka.
Pročitajte i ovo
Provjereno
Prozor dnevnog boravka Zoranov je jedini prozor u svijet: Nakon devet godina netko ga se napokon sjetio
Pročitajte i ovo
Provjereno
Borba za djedovinu: "Ovo je nemoguće… da me isprovociraju, da napravim neko zlo, da bi mogli optužiti mene za sve poslije. To je njihov cilj''