Sve je kažu u Albatrosu krenulo prošle godine. Imali su ideju da naši poznati sportaši, posebno oni umirovljeni, poput Šukera i Janice za novčanu naknadu promoviraju ljepote Hrvatske. Njihova funkcija bila bi ona sportskog ambasadora hrvatskog turizma. Javili su se Mili Sršenu iz Turističke zajednice. 'Nakon toga mi smo njega zamolili da nam da jedan termin gdje ćemo mu to prezentirati i to je bilo 06. studenog prošle godine, nakon kojeg nam je on rekao to je ok i više se nije javio', objasnio nam je Ante Bogdanić iz tvrtke Albatros media.
Pročitajte i ovo
Ne pomažu Palestincima
UN nakon provedene unutarnje istrage: "Dokazi upućuju na umiješanost u napade Hamasa"
Agencija Ipsos
Vrijedno istraživanje na dan izbora: "Prilazit ćemo otprilike svakom četvrtom biraču"
Njihov projekt tvrde bolji je od ovoga koji se provodi. 'G. Bajs i ministarstvo, kad su izašli van sa tim svojim planom, po tome se vidjelo da oni nemaju pojma. Zašto? Zato jer aktivan sportaš ne može biti ambasador jer nema vremena', dodao je Bogdanić. Projekt je za HTZ osmislila agencija McCann u kojoj kažu da on nema nikakve veze s onim agencijom Albatros. Iz HTZ-u poručuju da u cijelosti odbacuju navode agencije Albatros media o nedozvoljenom korištenju ideje akcije Ambasador turizma. On-line promocija 'Postanite ambasador hrvatskog turizma', u cijelosti je po ideji, strukturi i izvedbi intelektualno vlasništvo HTZ-a. Sam termin Ambasador turizma je desetljećima u svjetskoj turističkoj promociji.
U Hrvatskoj čini se baš ništa ne može proći bez nekog skandala, pa tako ni benigni projekt ambasadora hrvatskog turizma. To je poprilično smiješno s obzirom da se i pojam i ideja koriste po cijelom svijetu.