Tko želi biti ukorak sa svjetskim komunikacijskim trendovima ovog je vikenda u Rovinju. "Ovo je jedna velika diskusija. Često smo zatvoreni onim vertikalama i družimo se s ljudima koji rade iste stvari kao i mi, a ovdje imamo priliku poslušati slične, srodne, drugačije djelatnosti i naučiti jako puno", kaže Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Pročitajte i ovo
Slavi se radno
Nova TV slavi dan televizije: "Naši medijski kanali su oni kojima se najviše vjeruje"
Još jedan veliki uspjeh
Promotivna kampanja Dnevnika Nove TV u finalu najprestižnije europske marketinške nagrade Promax
Iako još uvijek najefikasnije, televizijsko oglašavanje nije jedino. Nova TV zato posluje kao multimedijalna kompanija.
"Naši poslovni modeli sadrže pristupe koji uključuju i online oglašavanje i razne digitalne projekte, razna događanja odnosno svakave modele poslovanja koje našim klijentima u tom trenutku zapravo odgovaraju, odnosno pomažu im da ostvare svoje komercijalne ciljeve", kaže Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.
Jedno od najdinamičnijih tržišta upravo je ono medijsko. "Moramo se prilagođavati i svojim gledateljima i njihovim željama, moramo se prilagođavati razvoju medija i općenito trendovima koji se događaju na tržištu i globalno, a samim time potrebama naših klijenata", kaže Galić Baksa.
Raspravljalo se i jesu li ti isti mediji u službi demokracije ili podliježu interesu i kapitalu. "Drago mi je da mogu danas govoriti o toj temi jer mislim da je upravo informativni program Nove TV dokazao kako gledatelji prepoznaju kao program koji radi bez ičijeg pritiska i daju mu povjerenje", kaže Ksenija Kardum, direktorica informativnog programa Nove TV.
Gledatelje je teško dobiti, a lako izgubiti. To je posao oko kojeg se treba truditi svakodnevno. "Držanje profesionalnih standarda, uvijek imanje i donošenje obje strane priče je nešto što vam jamči da će gledatelji ostati uz vas", kaže Kardum.
Hrvatska radi dobar posao, tvrde svjetski stručnjaci. Što se tiče samog pristupa nedostaje onaj putem interneta. Pete Radovich, kreativni direktor CBS-a, kaže da bi volio snimiti dokumentarac o našim nogometašima. Da je kojim slučajem Amerika osvojila srebro, nogometaše bi se pratilo u stopu.
"Razlika je u pristupu, što nije uvijek bolje. U SAD-u biste imali snimateljsku ekipu koja je s nogometašima 24 sata na dan, i kad spavaju i kad se probude i kad jedu. Cijelo vrijeme. Kod nas je sve reality show", kaže Radovich.
Show je ono što se na Weekendu događa svake večeri. Zabavama se zaokružuje neformalna atmosfera u kojoj se govori o važnim stvarima.