Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ministar turizma Gari Cappelli

"Kad sam bio gradonačelnik Malog Lošinja, provodili smo natječaj za kućice na Adventu. To mora biti transparentno"

Ministar turizma Gari Cappelli
Ministar turizma Gari Cappelli DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Ministar turizma Gari Cappelli Ministar turizma Gari Cappelli Foto: DNEVNIK.hr +0 Ministar turizma Gari Cappelli i Paula Klaić Saulačić Galerija 1/2 >>
Hrvatski turizam i dalje niže rekorde, po dolascima i noćenjima, a trebao bi i po zaradi. O turističkoj godini na izmaku razgovarali smo s ministrom turizma Garijem Cappellijem.

Ministar turizma Gari Cappelli kaže kako advent diljem Hrvatske bilježi porast gostiju. U Zagrebu je to 5 posto, u Dubrovniku čak 52 posto, a Splitu 22 posto više turista. Što se tiče porasta na razini cijele godine, to je pet posto više turista te dva do tri posto više noćenja. Zarada je u odnosu na prošlu godinu osam posto veća to jest od turizma smo zaradili dvije milijarde kuna više nego prošle godine u ovo doba.

Pročitajte i ovo Advent u New Yorku Advent Običaji se razlikuju diljem svijeta, ali atmosfera koju donosi najradosniji blagdan posvuda je ista Božićno selo u Gornjem Dolcu - 4 Božićno selo Skriveni adventski dragulj u mjestu sa svega 107 stanovnika: "Kad smo započeli ovu priču, čak je i moj otac rekao - pa sinko moj, tko će ti tu doći"

O aferi s adventskim kućicama u Gradu Zagrebu, koji jedini ne provodi natječaj za njihovu dodjelu, Cappelli kaže da sve mora biti transparentno.

"Na razini cijele Hrvatske sad je boom tog adventa i definitivno sve treba biti transparentno. Bio sam 11 godina gradonačelnik. Koliko se sjećam ja sam provodio natječaje", rekao je ministar koji je bio gradonačelnik Malog Lošinja.

Komentirao je i mjere kojima se namjeravaju zaštiti destinacije poput Dubrovnika i Splita u kojima se bilježi velik rast gostiju.

"Vodit ćemo brigu na podignemo kvalitetu, to je najbitnije. Tamo gdje infrastruktura ne može podnijeti više od x apartmana, to jest, broja gostiju, što se tiče parkinga, kanalizacije, vode, struje, mora se raditi na održivosti sustava i drugog rješenja neće biti", kaže ministar.

Na kontinentu je u tri godine zabilježen rast od 30 posto turista, a uloženo je 66 milijuna kuna u marketing, cikloturizam...

"Zato smo išli u ovaj novi zakon o paketu turističkih zajednica i boravišne pristojbe i članarine, sad imamo poseban fond za kontinent koji će se napuniti s 40-ak ili više milijuna, od članarina ćemo imati 60-ak milijuna koje do sad nismo imali i na taj način ćemo pojačati sve što možemo prema njima", tvrdi Capelli te dodaje da je kroz Vladin projekt Slavonija zatraženo 575 milijuna kuna.

Na turističkom sajmu u Londonu Slavonija nije imala svoj štand jer se radi po marketinškom planu kojeg je dogovorila Hrvatska turistička zajednica sa Slavonijom.

"Oni moraju ići na ciljana tržišta", smatra Cappelli, a kad ta tržišta približe Europi, onda im je mjesto u Londonu.

 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene