Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prosvjed 'INA radi, MOL se gradi'

Sindikat INAŠ: 'Projekt 'Postani poduzetnik' je lažan i MOL se tako rješava 2700 radnika'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Sindikalni predstavnici radnika INA-e najavili su prosvjedne akcije i optužili MOL grupu za planiranje otkaza za trećinu radnika, zbog ekstra profita.

Projekt, kako sindikalci INAŠ-a navode 'lažnog imena' - Postanite poduzetnik - marketinški je trik kojim se u stvarnosti jeftino žele riješiti trećine zaposlenika, zatvoriti više od stotinu benzinskih postaja o čijem gorivu ovise brojni stanovnici hrvatskih sela i otoka, te u konačnici pretvoriti hrvatsku naftnu kompaniju u MOL-ovu podružnicu, poručili su iz INAŠ-a, Sindikata radnika INE i društava INE.

Pročitajte i ovo Marko Bočina i Davor Štern - 1 ŠTO SE KRIJE IZA OPTUŽBI? Energetski stručnjak o jadikovkama iz Budimpešte: "Izuzeće od sankcija bi trebalo isteći ovih dana, stoga je najbolje optužiti Hrvate" Slika nije dostupna Nakon prosvjeda INA odgovara sindikalcima: Cilj nam je postići veću kvalitetu poslovanja

>>Ina daje 20 benzinskih crpki u koncesiju

Na konferenciji za medije su najavljene i sindikalne aktivnosti, koje će kulminirati prosvjedom pod sloganom 'INA radi, MOL se gradi'.

'MOL grupa, pod vještom krinkom -traženja partnera- žele otpustiti trećinu radnika INA-e i ostvariti ekstra profit. Ista ekipa menadžera slično je napravila u slovačkom Slovnaftu i u vlastitoj mreži u Mađarskoj. Nakon što su partnerima  sve benzinske postaje dali u najam, odredili su im takve uvjete ugovora da nisu imali drugog izbora nego otpustiti veliki broj zaposlenih, a ostalima smanjiti plaće za polovinu i ukinuti sva stečena prava', upozorila je predsjednica INAŠ-a Maja Rilović.

 >>Ina daje 20 benzinskih crpki u koncesiju

Iz sindikata upozoravaju kako bi daljnje provođenje tog projekta u konačnici dovelo do otpuštanja 2.700 zaposlenika INA-e.

'Nema govora, u principu, niti o zatvaranju pumpi, niti o otpuštanju radnika. Dakle, 2.700 zaposlenika Ine koliko ih radi u maloprodaji je potrebno i ne govorimo o višku', kazala je Marina Burazer, direktorica sekotra korporativnih komunikacija Ine.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene