Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ambiciozan plan

Hrvatska 2020. želi biti među 20 svjetskih turističkih velesila

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Predstavljajući u Hrvatskom saboru Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, ministar turizma Darko Lorencin istaknuo je kako je cilj da do te godine Hrvatska uđe među 20 najkonkurentnijih turističkih zemalja svijeta.

Ministar turizma Darko Lorencin izjavio je danas kak je cilj do 2020. pozicionirati Hrvatsku među 20 najkonkurentnijih turističkih zemalja svijeta.

Pročitajte i ovo Očekuje se dobra predsezona Za Uskrs se očekuje više od 100 tisuća dolazaka Očekuje se dobra predsezona: Broj rezervacija premašuje rekordnu 2019. Zadnji vikend u kolovozu - 3 ljetni odmor Posljednji je turistički vikend u kolovozu, očekuju se velike gužve

Kako bi se taj cilj postigao treba ostvariti sedam milijardi eura investicija, poboljšati strukturu i kvalitetu smještaja, odnosno izgraditi novih 20.000 soba u hotelima, izgraditi nove sadržaje u kampovima te povećati kvalitetu obiteljskog smještaja, rekao je Lorencin predstavljajući u Hrvatskom saboru Strategiju razvoja turizima do 2020.

>> Vlada će brijunske hotele dati u dugogodišnju koncesiju

Također, kazao je, namjera je otvoriti oko 30 tisuća novih radnih mjesta, od čega 20 tisuća izravno u turizmu, a 10 tisuća u pratećim djelatnostima. Trebat će i povećati turističku potrošnju ostvarivanjem 14,3 milijardi eura ukupnje godišnje turističke potrošnje.

"Planiramo pozicionirati Hrvatsku u EU kao zemlju jakog turističkog identiteta, biti gosotoljubiv domaćin te ponuditi prepoznatljivi atraktivan proizvod", rekao je Lorencin.

Ministar turizma upozorio je i na činjenicu da se 87 posto svih noćenja u Hrvatskoj realizira od lipnja do rujna što hitno treba mijenjati. Uz sve te nedostatke, kazao je, Hrvatska je i u vrijeme krize bolja od mediteranske konkurencije.

Lorencin je najavio i novi organizacijski ustroj glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice. Najavio je također i ravnomjeran turistički razvoj cijele Hrvatske

Pored sunca i mora, predviđeno je repozicioniranje i produljenje sezone, a Hrvatska će nuditi i kvalitetan nautički turizam s 15 tisuća novih vezova, zdravstveni i poslovni turizam, golf turizam, cikloturizam, eno i gastro turizam, ruralni i planinski turizam te pustolovni i sportski turizam.

"Naš proizvod definiraju i aktivnosti oko privatizacije poduzeća u kojima Hrvatska ima više od 51 posto udjela, aktiviranje neaktivne vojne i industrijske imovine, unapređenje smještajne ponude, povećanje kvalitete obiteljskog smještaja te podizanje kvalitete kampova“, poručio je.

Investitorima, poručio je, treba omogućiti da lakše provode svoju investicijsku politiku. (Hina)

 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene