Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Predstavljajući u Hrvatskom saboru Strategiju razvoja turizma do 2020. godine, ministar turizma Darko Lorencin istaknuo je kako je cilj da do te godine Hrvatska uđe među 20 najkonkurentnijih turističkih zemalja svijeta.


Ministar turizma Darko Lorencin izjavio je danas kak je cilj do 2020. pozicionirati Hrvatsku među 20 najkonkurentnijih turističkih zemalja svijeta.

Vezani članci Sjednica Vlade - 2 Papreni iznosi za nepridržavanje mjera: "Za nenošenje maske kazna za građane je 500 kuna, za nedozvoljeno okupljanje 10.000" Ilustracija Sve je spremno za ljetnu sezonu: Objavljeno kad se otvaraju kampovi, a kad hoteli na obali

Kako bi se taj cilj postigao treba ostvariti sedam milijardi eura investicija, poboljšati strukturu i kvalitetu smještaja, odnosno izgraditi novih 20.000 soba u hotelima, izgraditi nove sadržaje u kampovima te povećati kvalitetu obiteljskog smještaja, rekao je Lorencin predstavljajući u Hrvatskom saboru Strategiju razvoja turizima do 2020.

>> Vlada će brijunske hotele dati u dugogodišnju koncesiju

Također, kazao je, namjera je otvoriti oko 30 tisuća novih radnih mjesta, od čega 20 tisuća izravno u turizmu, a 10 tisuća u pratećim djelatnostima. Trebat će i povećati turističku potrošnju ostvarivanjem 14,3 milijardi eura ukupnje godišnje turističke potrošnje.

"Planiramo pozicionirati Hrvatsku u EU kao zemlju jakog turističkog identiteta, biti gosotoljubiv domaćin te ponuditi prepoznatljivi atraktivan proizvod", rekao je Lorencin.

Ministar turizma upozorio je i na činjenicu da se 87 posto svih noćenja u Hrvatskoj realizira od lipnja do rujna što hitno treba mijenjati. Uz sve te nedostatke, kazao je, Hrvatska je i u vrijeme krize bolja od mediteranske konkurencije.

Lorencin je najavio i novi organizacijski ustroj glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice. Najavio je također i ravnomjeran turistički razvoj cijele Hrvatske

Pored sunca i mora, predviđeno je repozicioniranje i produljenje sezone, a Hrvatska će nuditi i kvalitetan nautički turizam s 15 tisuća novih vezova, zdravstveni i poslovni turizam, golf turizam, cikloturizam, eno i gastro turizam, ruralni i planinski turizam te pustolovni i sportski turizam.

"Naš proizvod definiraju i aktivnosti oko privatizacije poduzeća u kojima Hrvatska ima više od 51 posto udjela, aktiviranje neaktivne vojne i industrijske imovine, unapređenje smještajne ponude, povećanje kvalitete obiteljskog smještaja te podizanje kvalitete kampova“, poručio je.

Investitorima, poručio je, treba omogućiti da lakše provode svoju investicijsku politiku. (Hina)

 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook