Obavijesti Video Pretražite Navigacija
KAŠNJENJA I OTKAZIVANJA

Hoće li se problemi u europskim zračnim lukama odraziti i na našu turističku sezonu? "Manjak je osoblja..."

Aktualno Galerija Zračna luka - 1 Zračna luka - 1 Foto: DNEVNIK.hr Zračna luka - 2 Zračna luka - 2 Foto: DNEVNIK.hr Zračna luka - 3 Zračna luka - 3 Foto: DNEVNIK.hr +0 Zračna luka - 4 Galerija 1/4 >>
Kaos u europskim zračnim lukama i aviokompanijama zbog manjka osoblja prelijeva se i na naše zračne luke. Otkazano je 55 letova za Hrvatsku u srpnju. Domaće zračne luke kažu kako oni neće imati velike gubitke, ali najviše problema imaju - putnici. Više donosi reporterka Dnevnika Nove TV Srna Bijuk.

Previše putnika, a premalo radnika, koji su otpušteni u koronakrizi, europske zračne luke dovelo je do kaosa, a probleme stvaraju i štrajkovi. Osjetili su to svi oni koji su posljednjih dana putovali u Europu.

Pročitajte i ovo Ilustracija Očekuje se da će padati rekordi Velika promjena od ponoći u zračnim lukama u Hrvatskoj: Ravno iz zrakoplova po prtljagu bez kontrola Kaos u zračnim lukama - 3 NIZ PROBLEMA Kaos u europskim zračnim lukama se nastavlja: "Nisam siguran kako će to ići..."

"Ono što me najviše iznenadilo je bio let iz Pariza za Zagreb jer smo čekali više od sat i pol. Bilo je dosta i što se tiče securityja i takvih stvari jako neorganizirano", kaže Andrija Mijatović.

Osim naših putnika, počinju to osjećati i naše zračne luke. Otkazano je 55 letova za srpanj. Dio njih neće sletjeti u Zagreb.

"Nije to toliko veliki broj u odnosu na ukupan broj, možda će se naravno osjetiti na broju putnika i nešto manji oporavak nego što smo očekivali, ali ništa značajno", kaže Lidia Capković iz Zračne luke Zagreb.

U našim zračnim lukama nema manjka ljudi, ali osjeti se da problem imaju europske. Najveći problem čini prtljaga koja kasni za putnicima. Pa i u splitskoj zračnoj luci će za nju morati proširiti kapacitete.

"Manjak je osoblja na tim tranzitnim stanicama koji ne mogu na vrijeme ukrcati svu tu prtljagu i onda dolazi to s kasnijim letovima. To je zaista nešto na što ne možemo utjecati", kaže Pero Bilas, zamjenik direktora Zračne luke Split.

Ljudi koji su stigli najviše su nezadovoljni - aviokompanijama. "Naplaćuju nam 40 posto više, sada nam gube i prtljagu, dugi su redovi. Smiješno", kaže Shaggy iz New Yorka. "Zbog kašnjenja smo propustili drugi let. Morali smo platiti 240 eura za novu kartu", rekao je pak Des iz Washingtona.

I Sandra Petrač, putna blogerica, doživjela je kašnjenje leta, duže od 3 sata. Pa je uspjela dobiti odštetu od aviokompanije kada se pozvala na europsku direktivu. "250 eura po osobi. Ne smije biti štrajk, ne smije biti nešto zbog čega oni nisu krivi, u ovom slučaju jesu jer je bilo zbog tehničkih poteškoća."

Sve ovo neće odvratiti putnike od naše zemlje - uvjereni su u Ministarstvu turizma. "Neće značajno utjecati na te brojke dolje na jugu, tim više što mi očekujemo tijekom srpnja otvaranje Pelješkog mosta, tako da će one agencije koje su planirale transferirati goste zračnim putem, moći i cestovnim putem", kaže Robert Pende iz resornog ministarstva.

Što se tiče Croatije Airlines, kažu kako su kod njih otkazivanja bila minimalna te planiraju obaviti sve letove predviđene za ovu sezonu. 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

 

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene