Čim zapuše orkanska bura, trajekti koji plove linijom Prizna – Žigljen moraju čekati da se vrijeme smiri. Rekonstrukcijom i dogradnjom trajektnog pristaništa Žigljen, tvrde iz tamošnje Lučke uprave, to bi se uskoro moglo promijeniti. Grade se duže rive, ali i nasipi koji će obalu štititi od orkanskih naleta vjetra i valova. Više donosi reporterka Sanja Jurišić.

Galerija Gradilište pristaništa Žigljen - 1 Gradilište pristaništa Žigljen - 2 Gradilište pristaništa Žigljen - 3 +0 Gradilište pristaništa Žigljen - 4

Trajektna linija Prizna – Žigljen spas je za mnoge vozače jer se radi o liniji koja povezuje Liku s Dalmacijom. Žila je kucavica za turizam, ali i svakodnevni život otoka Paga.

"Ovdje obično prođe više od milijun putnika godišnje i više od 300 tisuća vozila", rekao je Igor Vidas, v. d. ravnatelja Županijske lučke uprave Novalja.

Novo trajektno pristanište Žigljen nadograđuje se, kaže, kako bi se smanjile gužve, ali i kako bi se riješio problem olujne bure s Velebita koja nerijetko trajektu stane na put.

"Šupljim rampama se amortizira udarni val u obalu. Bit će udobnije pristajanje i po većem nevremenu", rekao je Vidas.

Bura, priznaju građevinari, usporava i radove. No, u godinu dana ipak je napravljena trećina posla. Izgradnja će omogućiti i uplovljavanje većih i duljih trajekata.

"Što je dodatno i vrlo važno za linijske brodare, dobivaju mogućnost sigurnog veza", rekao je Zvonimir Zubović, glavni nadzorni inženjer na gradilištu.

Svečanost na Dan kravate - 5 Poznati za Dnevnik Nove TV: "Kravata podrazumijeva civiliziranost, uljudbu, posebnost, pa čak i vjernost i ljepotu"

Petar Vuleta i Ivo Bogad Potresna svjedočanstva preživjelih: "Rekli su nam da se uhvatimo za ruke i da kosimo nogama po toj djetelini. I onda je prva mina eksplodirala..."

Projekt je ovo vrijedan gotovo 75 milijuna kuna – 62 su stigla iz europske, a ostatak iz državne blagajne. Bagera ovdje više ne bi trebalo biti u kolovozu 2023. godine, za kada se planira dovršetak radova na novom pristaništu.

No, bilo bi dobro, kaže struka, da radovi uskoro započnu i na suprotnoj, senjskoj strani. Tako bi trajekti bez problema uplovljavali u obje luke, bez obzira na vremenske neprilike.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju