Režiser i scenarist spota je Shenida Billali, autor glazbe Tonči Huljić, izvođač Maksim Mrvica. Protagonisti spota su članovi obitelji nestalih hrvatskih branitelja.
Spot je snimljen uoči obilježavanja Međunarodnog dana nestalih osoba kao podsjetnik na najteže naslijeđe Domovinskog rata – pitanje nestalih osoba. Spot simbolizira dugogodišnja lutanja članova obitelji u potrazi zasvojim najmilijima, njihove strahove, bespomoćnost, čežnju, nadu, obećanu budućnost i očajnički vapaj za istinom.
U vrijeme snimanja spota na listi nestalih osoba u Domovinskom ratu u periodu 1991.-1992.godina bilo je 1131 osoba.
Danas, devet godina kasnije na istoj listi je 933 osobe od čega je preko 250 nestalih hrvatskih branitelja. Samo 198 osoba sa te liste je u devet godina dobilo identitet, ubijeni su u agresiji na Republiku Hrvatsku, a njihovi posmrtni ostaci su predani obiteljima. Samo četiri osobe sa spota su saznale istinu o svojim najmilijima, a dvije majke su u međuvremenu napustile ovaj svijet u agoniji čekanja istine.
Uz osobe iz perioda 1991.-1992.godina na listi nestalih je 656 osoba nestalih 1995.godine. Republika Hrvatska traga za ukupno 1589 osoba čiji nestanak je vezan za Domovinski rat kao i za posmrtnim ostacima 424 osobe čija pogibija je dokazana ali nisu pronađeni posmrtni ostaci. Republika Hrvatska mora riješiti ukupno 2013 slučajeva nestalih osoba vezano za Domovinski rat.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
detalji svečanosti na Plesu
U Hrvatsku stižu moćni borbeni avioni, Milanović i Plenković bit će prvi put na istom mjestu nakon izbora
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
Iz minute u minutu
Hrvatski piloti dižu Rafalee i kreću prema domovini: Jedan ima posebnu sliku