Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

49 posto poslodavaca pregledava profile kandidata na društvenim mrežama, pokazalo je istraživanje portala Moj Posao i Netokracije.


Istraživanje je pokazalo da 80 posto posloprimaca koji koriste internet ima i profil na nekoj od društvenih mreža među kojima prednjači Facebook s 96 posto. Nakon njega je najzastupljeniji LinkedIn s 34 posto te Twitter s 24 posto. Gotovo dvije trećine ispitanika među svojim prijateljima ima osobe iz poslovnog okruženja.

Vezani članci Slika nije dostupna POSLODAVCI VAPE ZA RADNICIMA Zabrinjava 281.598 nezaposlenih koji sjede kod kuće Slika nije dostupna Jeste li primili povratnu informaciju od poslodavca?

65 posto ispitanika reklo je kako pazi što objavljuje na profilu jer ga budući poslodavac može pregledati. Dok 43 posto poslodavaca ne reagira na neprikladan sadržaj njih 40 posto priznalo je da je takav sadržaj utjecao na odluku o zapošljavanju kandidata.

>>Studija pokazala - Facebook i Twitter štetni za mozak

Četvrtina među prijateljima ima svoje šefove. U strahu od mišljenja budućeg poslodavca 65 posto ispitanika reklo je kako paze što objavljuju na profilu. Oni na svom profilu nemaju provokativnih fotografija, kao ni diskriminirajućih ili negativnih komentara o sadašnjem ili bivšem poslodavcu.

30 posto ispitanika ne pazi što stavlja na profil, 11 posto ima provokativne fotografije, a provokativne komentare na svom profilu ima 4 posto ispitanika.

44 posto ispitanika smatra da poslodavci ne bi trebali provjeravati njihove profile jer je to privatna stvar svake osobe. Ipak, 72 posto tvrtki nema definirano kakvo se ponašanje od njih očekuje na društvenim mrežama. Čini se da to posloprimcima nije presudno, jer bi za poslodavca koji bi im zabranio pristup društvenim mrežama pristalo raditi njih 83 posto.

 

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju