Najveća dubrovačka atrakcija zidine i ove godine ruši sve rekorde.
Zbog velikih gužvi na zidinama cijena karte je od početka ove godine sa 150 kuna narasla na 200 kuna.
Pročitajte i ovo
Dan dubrovačkih branitelja
Tužna obljetnica na jugu Hrvatske: "Od djeteta sam postao čovjek u par mjeseci"
Prvi krug
Nova prilika za ulaganje: Od ponedjeljka građani mogu upisivati trezorce
Davidu iz Velike Britanije cijena od 200 kuna ne smeta. Na pitanje o cijeni kaže: "Vrlo je dobra, zaista. Uživali smo." "Tek smo došli u Dubrovnik, dolazimo iz Perua. Cijena karte je u redu", kaže turistica. Andy iz SAD-a priznaje da račun za izdanu kartu nije dobio.
Računa nema jer Društvo koje upravlja zidinama ima status udruge građana koja karte ne fiskalizira. Mjesec i pol Dnevnik Nove TV čeka odgovor porezne uprave zašto je to tako.
Poreznoj upravi upit je poslan 17. srpnja, 24. srpnja i 2. rujna. Službenog odgovora na to zašto društvo ne fiskalizira karte nema. Na naš upit Društvo prijatelja dubrovačke starine kako prikazuju prodaju karata i koliko se uplaćuje u državni proračun stiže odgovor:
"DPDS prihod od prodanih ulaznica prikazuje sukladno Zakonu o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija, Općem poreznom zakonu i Zakonu o porezu na dodanu vrijednost. Ukupni prihod od prodaje karata sadrži PDV po stopi od 25 % na iznos osnovice, što je prihod državnog proračuna, a ostatak prihoda dijeli se između Grada (60 %) i DPDS-a (40 %)", naveli su.
Prošle godine prodano je milijun i 300 tisuća karata za zidine. U srpnju smo i ministra financija pitali je li normalno da se tolika količina ulaznica ne fiskalizira.
"Vidjet ću s Poreznom upravom zašto nisu. Mi imamo neke segmente koje smo naknadno uključivali u taj sustav fisklaizacije, tako da ćemo vidjeti ovo", rekao je ministar Marić. No ministar je i u ponedjeljak bio bez odgovora. Na upit novinara rekao je tek: "Pričat ćemo o tome."
Koliko se točno karata prodalo od početka godine do danas, u društvu nam nisu odgovorili, naveli su samo kako je u prvih 7 mjeseci 1 posto manje posjetitelja nego prošle godine, ali su im prihodi 30 posto veći nego lani.