Za dobre turističke rezultate sve veće zasluge ima i digitalni turizam, koji nezaustavljivo raste iz godine u godinu uz nove aplikacije. Gotovo pola rezervacija u Hrvatskoj ostvari se virtualnim putem, a Internet i društvene mreže potisnuli su tradicionalne izvore turističkih informacija.


Bez pametnog telefona dvojica Australaca ne idu nikamo. Uz virtualnu pomoć su lako stigli do Hrvatske. 'Puno istražujem po Internetu, gledam kamo putujem, čitam preporuke ostalih turista o tome što im je uzbudljivo. To je vrlo korisno', kazao je Jason.

Vezani članci Turisti i koronavirus - 5 Istra bilježi više odlazaka nego dolazaka, u Dalmaciji se razmišlja o podizanju cijena testova na COVID-19, a ministrica turizma poručuje: "Želimo da sezona traje što dulje" Gužve na Lučkom - 3 Gužve na izlazu iz Hrvatske čak i u večernjim satima. Ipak, odmor nam i dalje dolaze vjerni Nijemci

Zato se turističke atrakcije sve manje traže pomoću klasičnih karti. 'Oko 27 posto turista Internet koristi kao glavni izvor informacija te oko pola, dakle, oko 50 posto za rezervaciju smještaja', kazao je Damir Krešić iz Instituta za turizam.

>> I Britanci nas vole: Hrvatsku svrstali u top 3 turističke destinacije!

Pogotovo mlađi gosti, kojima usluge nudi i hostel Nives Kakac. Zato svoju ponudu ima na Facebooku i Twitteru, a ne može ni bez Instagrama', kazala je Nives. Komunikacijski stručnjak Nebojša Grbačić je kazao da je dvosmjerna komunikacija srž svega. 'Srž Twittera, Instagrama, Facebooka, svega. Ako dobijem informacije iz prve ruke, ako mi netko pomaže, to je fantastičan način', kazao je.

Pomažu i virtualni vodiči. Zadarski bunari mogu se razgledavati uživo, a od proteklog ljeta i pomoću besplatne turističke aplikacije. 'Riječ je o jednoj aplikaciji koja na jedan zanimljiv način, dakle, donosi prikaz one manje poznate strane povijesti grada Zadra. Dakle, to je jedno 50-ak pričica popraćeno jednom povijesnom fotografijom', kazao je Stjepan Felber iz Turističke zajednice Zadar.

Novi zamah za privlačenje gostiju jer pri izboru odredišta digitalni turizam već je zauzeo treće mjesto.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook