Sve više gledamo TV, najveći doseg u zemlji ostvaruje Nova TV.


Velika predviđanja teoretičara o 'smjeni na vlasti' u svijetu medija i skidanju televizije s trona u 21. stoljeću, više nego ikad čine se – promašenima. Televizija je i dalje kraljica svih medija. Jasno to pokazuju podaci agencije AGB Nielsen o vremenu koje provodimo pred malim ekranima, kao i o broju ljudi koje pojedina vrsta medija u Hrvatskoj doseže.

Vezani članci Indira Levak, Nives Celzijus, Goran Navojec, Maja Šuput, Frano Ridjan Prepoznajete li ih? Članovi žirija i voditelji okusili čari transformacija showa "Tvoje lice zvuči poznato" Marko Grubnić Marko Grubnić otkrio nam je koja je zadnja poruka koju je poslao i kome: "Vidite kako sam ja iskren"

Tako televiziju gledamo u prosjeku 4 sata i 50 minuta na dan! Pokazuju to podaci za ovu godinu, što je porast od punih 15 minuta u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tada smo pred televizijom provodili i dalje značajnih 4 sata i 35 minuta na dan.

Najgledaniji kanal u zemlji, Nova TV, u ožujku je ostvarila doseg od gotovo 2 milijuna gledatelja na ciljnoj skupini 18-54, pokazuju podaci agencije AGB Nielsen. Točnije, tijekom ožujka Novu TV je gledalo 1 960 295 jedinstvenih gledatelja. Usporedbe radi, u istom je vremenu najprodavanija dnevna novina dosegnula je 959 731 jedinstvenog čitatelja (MediaPuls podaci), dok je najposjećeniji portal ostvario doseg od 893 727 posjetitelja (Gemius podaci).

Jednaku premoć Nova TV pokazuje i na ciljnoj skupini 18-49, gdje je ostvarila doseg od 1 650 380 jedinstvenih gledatelja. Razlika je još i veća kada se promatra rezultat na općoj populaciji, u kojoj je Nova TV tijekom ožujka dosegnula 3 844 927 jedinstvenih gledatelja. U istom razdoblju najprodavanija dnevna novina ostvarila je doseg od 1 537 911 čitatelja, dok je doseg najposjećenijeg portala bio još i manji, te je iznosio 1 092 542 jedinstvenih posjetitelja.

Opuštanje uz atraktivan zabavni program i praćenje svih aktualnosti uz najpouzdaniji informativni program ono su što građane dovodi pred ekrane Nove TV.

A televizija u Hrvatskoj i dalje ostaje čvrsto na vrhu kao vladar među medijima. Zato i ne čudi da najgledanija televizija u zemlji ima više gledatelja, nego što najčitanija dnevna novina i najposjećeniji portal zajedno imaju korisnika.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook