Zagreb, 21. svibanj 2014. – Pod dojmom poraznih rezultata nedavno provedenog istraživanja na razini Europske unije koje je pokazalo da čak 79 posto zaposlenih u Hrvatskoj radne uvjete ocjenjuje lošima, Orangina je pokrenula kampanju pod nazivom “Okreni stvari naglavačke”. Orangina će preokrenuti živote naših marljivih građana i obećaje da od danas, kada starta kampanja, u Hrvatskoj više ništa neće biti isto. Naredna tri tjedna građani diljem Hrvatske imat će priliku na svoje radno mjesto privući nezaboravne zabavljačke skupine i dobro protresti svoju dnevnu poslovnu rutinu. Kampanja “Okreni stvari naglavačke” želi duhovitim i inspirativnim trenucima uljepšati radne dane naših radišnih građana.
Duhovito i inspirativno
Potegnuli ste cijelu noć pripremajući važnu prezentaciju? Od jutra do mraka radite na presudnom projektu? Zovu vas u treću smjenu zbog pada nekog servera? Većina građana naporno radi u uredima, tvornicama ili trgovinama diljem Hrvatske, svakodnevno pružajući najbolje od sebe kako bi zadovoljili svoje šefove ili klijente. Kampanjom “Okreni stvari naglavačke” Orangina želi dodatno potaknuti građane na marljiv rad i to na način da im omogući ono što im u dnevnoj poslovnoj rutini često najviše nedostaje – duhovite i inspirativne trenutke.
Orangina preuzima stvari u svoje ruke
Posjetitelji internetske stranice kampanje www.orangina.hr mogu vidjeti poseban i neponovljiv video uradak pun ludo zabavnih i neočekivanih likova i situacija. Neke od tih unikatnih skečeva iz video uratka zainteresirani će moći naručiti i dovesti ih na svoje radno mjesto kako bi iznenadili kolege i priuštili im nezaboravnu pauzu ili predah nakon posla. Svi koji se prijave na internetskoj stranici ulaze u izbor za sudjelovanje u kampanji “Okreni stvari naglavačke”. A kad radno mjesto preuzmu akrobati, muzičari i mađioničari možemo slobodno reći da su stvari okrenute naglavačke.
Orangina iskustvo
Božo Lovrić, predsjednik Uprave Obala grupe koja ima licencu za proizvodnju i distribuciju Orangine za jugoistočnu Europi izjavio je: “Počevši već od samog oblika boce Orangine, pa onda činjenice da je treba blago protresti prije otvaranja nakon čega dolazi svježi, lagani gazirani osjećaj pića i tako karakteristična pulpa, sve to zajedno čini iskustvo pijenja Orangine posebnim i nezaboravnim. Nova duhovita i domišljata kampanja koja nadilazi sve naše dosadašnje aktivnosti u Hrvatskoj dodatno naglašava posebnost Orangine i nudi iskustvo kakvo u Hrvatskoj još nije bilo moguće vidjeti i doživjeti“.
Za više informacija o kampanji “Okreni stvari naglavačke” posjetite www.orangina.hr.
O Orangini
Orangina je međunarodni brend gaziranog pića. Orangina je, sa svojim karakterističnim oblikom boce, prisutna u više od 60 zemalja. Brend je drugačiji od ostalih gaziranih pića, i to po svom visokom udjelu voća i pravim komadićima naranče. Upravo zbog tog sastava bocu treba lagano protresti prije uživanja kako bi se izmiješali prirodni sastojci. Orangina je dostupna u dva okusa: Original naranča i Mandarina. Orangina ima blago gazirani okus koji se delikatno otvara u voćni doživljaj. Svi Orangina okusi sadrže najmanje 12 posto prirodnog voćnog soka. Savršen, dobro balansiran okus dodatno je pojačan s komadićima pravog voća.
O Obala grupi
Obala Grupa d.o.o. jedan je od najpoznatijih proizvođača i distributera pića u Hrvatskoj i regiji. Osnovana je 1994. godine kao uvoznik Orangine za Hrvatsku pod imenom Obala promet. Sredinom devedesetih Orangina je bila potpuno nepoznat proizvod na našem tržištu. Kvalitetom i posebnošću samog branda te pažljivo planiranom strategijom, vrlo brzo osvojila je hrvatsko tržište. Nakon prihvaćanja Orangine u Hrvatskoj tvrtka je krenula u poslovanje i na susjednim tržištima. Ured u Bosni i Hercegovini otvoren je 1996., u Sloveniji 1997., a u Srbiji 1998. godine.
Kao rezultat uspjeha s Oranginom Obala potpisuje 2002. godine licencu za proizvodnju Orangine te danas izvozi u Makedoniju, Kosovo, Slovačku, Češku, Rumunjsku, Mađarsku, Tursku, Italiju i Singapur.
O Suntory grupi
Osnovana 1899. godine u Osaki, Japanu, Suntory grupa je vodeći japanski proizvođač alkoholnih i bezalkoholnih pića, s godišnjim prometom od 17,5 milijardi eura (podatak za kraj 2012. godine). Posao s bezalkoholnim pićima se brzo i uspješno širi na međunarodnom tržištu pa je 2013. godine i posebno izlistan na Tokijskoj burzi pod imenom Suntory Beverage & Food Limited. Suntory je svoj organski rast nadogradio strateškim preuzimanjima novozelandske kompanije Frucor grupe i francuske Orangina Schweppes grupe u 2009., kao i preuzimanjem brendova pića Lucozade od kompanije GlaxoSmithKline i Ribena branda u 2013. godini. Suntory grupa trenutno posluje u Aziji, Oceaniji, Europi, obje Amerike i Africi, a ima više od 28.000 zaposlenika (podatak od 31. prosinca 2012.) Za više informacija o Suntory grupi posjetite www.suntory.com.