Takvo značajno povećanje financijskog portfelja Holdinga može se tretirati kao "razvojno zaduživanje" kojim će se, rekao je Ljubičić na konferenciji za novinare u sjedištu Holdinga, podići kvaliteta života Zagrepčana i smanjiti pritisak na povećanje cijena.
Za saniranje vodoopskrbnog sustava bit će utrošeno 150 milijuna eura, za razvoj plinske mreže između 50 i 70 milijuna eura, a dio novca bit će, kaže, utrošen za nabavku novih autobusa u vozni park ZET-a, od kojih su mnogi stari i 20 godina.
Rekao je i da će 30 milijuna eura biti namijenjeno za promjenu strukture i smanjenje troškova kredita budući da podružnice sada moraju plaćati kamate na kredite od kojih su neke znatno veće od šest posto.
Predsjednik Stručnog savjeta Zagrebačkog holdinga Mato Crkvenac je istaknuo da je Holding prvo hrvatsko javno poduzeće koje je izašlo sa svojim obveznicama na međunarodno tržište i prvo koje ni kune neće namijeniti za tekuću potrošnju, već će kompletno investirati u razvoj.
Ustvrdio je i da su 28 banaka i fondova, koji su kupili obveznice Zagrebačkog holdinga, postali ne samo kupci vrijednosnih papira, nego i partneri Zagrebačkog holdinga.
Izvršni potpredsjednik Holdinga Stipe Tojčić dodao je da bi se, prema sadašnjem tempu izdvajanja u razvoj plinske mreže, Zagreb plinificirao tek 2014., a sada će to biti moguće već za dvije godine.
"Kad se radi ulica po ulica to je skupo, a ovako će se, primjerice, Brezovica moći plinificirati u jednom zamahu", dodao je.
Ljubičić je opetovano izrazio zadovoljstvo što su inozemni
investitori uložili novac u obveznice Zagrebačkog holdinga,
zahvaljujući prije svega visokom kreditnom rejtingu, ali, naglasio je, i vjerujući u njegovo poslovanje i perspektivu.
Ponovio je da se nastavlja proces restrukturiranja i povećanja efikasnosti u Zagrebačkom holdingu, da su lani smanjili troškove za 200 milijuna kuna, a da su prihodi porasli od 130 do 150 milijuna kuna.
Obećao je da će Grad od jeseni smanjiti rokove dugovanja dobavljačima na najduže 90 dana.