Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Jedan od potencijalnih kupaca hrvatskih brodogradilišta, hrvatski poduzetnik s inozemnom adresom, Danko Končar posjetio je riječki 3. maj. Osim s Upravom, sastao se i s predstavnicima sindikata i Radničkog vijeća kojima je najvažnije zadržavanje djelatnosti.


Radnicima je spreman, nakon dokapitalizacije, prepustiti 25 posto dionica, a time i omogućiti njihovo sudjelovanje u upravljanju brodogradilištem. Poučeni famoznom hrvatskom privatizacijom, sindikalisti i radnici ipak su na oprezu.

Vezani članci Slika nije dostupna Austrijska tvrtka ukrala program restruktiruranja 3. maja? Slika nije dostupna Potpisani ugovori o gradnji više od 100 milijuna dolara vrijednih tankera

'Ideja je vrlo jednostavna, održati brodogradnju, znači održati što više moguću zaposlenost. Jasno, treba vidjeti detalje, ali to je osnovna, zato i uzimamo radnike kao partnere u naš konzorcij', rekao je Danko Končar, poduzetnik. 'S obzirom na ova dosadašnja iskustva privatizacije moramo puhati na hladno. To je naša dužnost kao predstavnika radnika, da ne vjerujemo na lijepe riječi', rekla je Nada Jelinić Starčević, predsjednica Radničkog vijeća.

>> Zepter bi preuzeo hrvatska brodogradilišta

I dok je predstavnicima radnika sumnjivo Končarevo izbjegavanje odgovora na pitanje s kojim se to brodograđevnim stručnjacima konzultirao, kao i informacije o tome tko je zapravo Danko Končar, prvi čovjek 3. maja nije imao ni jednu primjedbu.'Gospodin Končar 3. maju donosi stabilnost i donosi jedan iskorak prema još većem i jačem 3. maju. To je definitivno jasno', rekao je Željko Starčević, predsjednik Uprave 3. maja.

Za kupnju brodogradilišta zainteresiran je i jedan od najbogatijih ljudi Rurope - Filip Zepter. Direktor njegove tvrtke u Hrvatskoj kaže, dokumentacija je opširna i još radimo na kvalitetnoj ponudi. 'Mi smo preozbiljni da bi obilazili teatralno brodogradilišta, pričali sa sindikatima bez nekih temelja', kaže Blaž Buble, direktor tvrtke Propela Split. Žestoka utrka za brodogradilišta tek počinje. Natječaj je otvoren do kraja rujna. Samo da Vlada, u moru zainteresiranih bogatuna, odabere upravo onog koji će zaista spasiti hrvatsku brodogradnju.