Sud je ustvrdio da je Ćelić u radno vrijeme upravljao osobnim vozilom radi obavljanja policijskog posla kao šef stožera zaštite državne granice i da je pritom vodio računa da ne ugrozi druge sudionike u prometu.
Također je utvrđeno da je primijenio članak 150. zakona o sigurnosti prometa na cestama koji mu dopušta prekoračenje dopuštene brzine u iznimnim situacijama. Zaključeno je i da Ćelić ni u jednom trenutku nije utjecao na procesuiranje istog tog prekršaja. Ćelić je inače kada je snimka objavljena sam podnio ostavku.
Istovremeno, USKOK je na svojim stranicama objavio kako je pokrenuo istragu protiv dvojice načelnika prometne policije Zadar jer ih sumnjiče da su zataškavali prometne prekršaje bivšeg zamjenika ravnatelja policija Josipa Ćelića, ali i načelnika PU krapinsko-zagorske Darka Cara.
Priopćenje USKOK-a prenosimo u cijelosti.
"USKOK je donio rješenje o provođenju istrage protiv dvojice hrvatskih državljana (1971. i 1973.) zbog osnovane sumnje na počinjenje kaznenih djela zlouporabe položaja i ovlasti. (31. 1. 2020.)
Osnovano se sumnja da je I. okr., u razdoblju od 9. ožujka do 8. srpnja 2019., u Zadru, kao načelnik Postaje prometne policije Zadar, nakon što su dvojica policijskih službenika te policijske postaje, koristeći se službenim vozilom tzv. presretačem, u počinjenju prometnog prekršaja 9. ožujka 2019. zatekli te snimili i zaustavili vozilo načelnika Policijske uprave krapinsko-zagorske, a potom 12. ožujka 2019. i zamjenika glavnog ravnatelja policije, od tih policijskih službenika zatražio i preuzeo zapisnike o izmjerenoj brzini kretanja vozila s pripadajućim izvješćima o počinjenim prekršajima.
Potom je, u namjeri sprječavanja pokretanja prekršajnih postupka, preuzetu dokumentaciju zadržao kod sebe te kao rukovoditelj Postaje prometne policije Zadar i ovlaštena osoba policije kao ovlaštenog tužitelja u prekršajnom postupku nije poduzeo niti jednu daljnju zakonom propisanu radnju radi procesuiranja počinjenih prometnih prekršaja.
Dokumentaciju nije dostavio niti službenicima referade za prekršaje Postaje prometne policije radi procesuiranja počinitelja tih prometnih prekršaja sve do 8. srpnja 2019. kada je prestao obnašati dužnost načelnika Postaje prometne policije Zadar, već je prilikom primopredaje dužnosti dokumentaciju predao II. okr., novoimenovanom načelniku Postaje prometne policije Zadar.
Također se osnovano sumnja da je II. okr., u razdoblju od 8. srpnja do 24. listopada 2019., u Zadru, kao načelnik Postaje prometne policije Zadar, postupajući u daljnjoj namjeri sprječavanja pokretanja prekršajnih postupaka i procesuiranja prometnih prekršaja u počinjenju kojih su zatečeni načelnik PU krapinsko-zagorske i zamjenik glavnog ravnatelja policije, preuzetu dokumentaciju zadržao kod sebe.
Niti on nije poduzeo zakonom propisane radnje radi procesuiranja navedenih prometnih prekršaja. Jednako tako niti on dokumentaciju nije dostavio službenicima referade za prekršaje Postaje prometne policije radi daljnjeg postupanja sve do 23. listopada 2019. kada je, potaknut zaprimljenim upitima medija u vezi neprocesuiranja tih prometnih prekršaja, dokumentaciju žurno dostavio službenici referade radi pokretanja prekršajnih postupaka.
Istoga dana je službenica referade sačinila prekršajne naloge za te prekršaje koje je zatim II. okr. potpisao kao načelnik Postaje prometne policije Zadar i ovlaštena osoba ovlaštenog tužitelja, a dan kasnije su otpremljeni iz Postaje prometne policije Zadar", navodi USKOK u priopćenju.