Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Muškarci će pri kupnji automobila najprije birati one brze i robusne, a žene će najviše u obzir uzeti praktičnost, cijenu i potrošnju, navodi se u velikoj studiji.


Istraživanje je proveo specijalizirani američki automobilski internetski portal True.Car.com, analizirajući podatke o prodaji osam milijuna automobila u SAD-u prošle godine. 'Studija je pokazala da žene puno više u obzir uzimaju cijenu i kupuju vozila s ekonomičnom potrošnjom goriva, dok su muškarci posve suprotni i kupuju automobile koji su ili veliki i robusni ili skupocjeni i brzi', navodi se u objašnjenju portala.

Najprodavaniji ženski model u SAD-u prošle godine bila Volkswagenova Nova buba (60 posto kupaca žene), a slijede Nissan Rogue (56 posto) i Volkswagen Eos (55 posto). Postotak muškaraca najviši je bio pri kupnji Porschea 911 (88 posto), GMC Sierre (87 posto) i Chevrolet Corvette (86,5 posto).

Kada su u pitanju brendovi, žene su najviše kupovale Minije, Kie i Honde, a muškarci Ferrarije, Lotuse i Lamborghinije. (Hina)

Vezani članci Cure i dečki Cure i dečki su nebo i zemlja, a ove fotografije najbolje pokazuju razlike Slika nije dostupna Na 100 km troši samo litru goriva!