Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Od studije do zrelog automobila

Yeti će zagorčati život konkurenciji

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kako danas nema proizvođača koji nije napravio izlet u SUV segment, samostalno ili u suradnji s nekim, bilo je samo pitanje vremena kada će se na taj korak odlučiti i u Škodi.

Yeti je prilično brzo prešao put od studije do zrelog serijskog automobila. Očito su pozitivne reakcije na njegovu pojavu natjerale odgovorne u Škodi da ga, u što kraćem roku, poguraju na proizvodnu traku. Serijski je model vanjštinom, u osnovi, ostao vjeran prvom Yetiju. Ali samo u osnovi. Neki detalji ne djeluju tako robusno i sirovo kao na originalu, koji je više izgledao kao off-roader, i mišljenja smo da je takvim ublažavanjem Yeti izgubio.

Kao i većina konkurenata i Yeti ima elektronički reguliran pogon koji je u biti prednji, dok se kod proklizavanja okretni moment preusmjerava na zadnje kotače. Haldex spojka je centralni dio pogona, a preko novo razvijenog ESP-a, regulira se raspodjela momenta. Vremenski intervali u kojima senzori šalju informacije vrlo su kratki, što rezultira izbalansiranim pogonom, odnosno finijom raspodjelom snage, gdje svaki kotač dobiva određeni dio okretnog momenta koji može iskoristiti bez proklizavanja. U to smo se i uvjerili na prezentaciji u Ljubljani gdje nas je Yeti prilično ugodno iznenadio svojim off-road sposobnostima.

Iako su mu vanjski gabariti manji od konkurencije, Yeti ima vrlo dobru ponudu prostora u kabini, a vrhunskoj varijabilnosti doprinose zadnja sjedala koja se pojedinačno mogu sklapati ili izvaditi. Ponuda motora kreće s novim 1.2 litarskim TSI-jem snage 105 konja, koji jedini dolazi samo s prednjim pogonom, dok je drugi benzinac u ponudi poznati 1.8 litarski TSI sa160 konja, nedavno ovjenčan nagradom za najbolji motor na svijetu. I, konačno, dvolitreni dizelski common-rail u tri verzije snage, od 110, 140 i 170 konja, treći je motor koji možete izabrati.

Pročitajte i ovo Stope u snijegu (Foto: Twitter/indijska vojska) "dokaze" predali stručnjacima Indijska vojska objavila fotografije stopa Jetija, na društvenim mrežama ih brutalno ismijali Češki radnici (Foto: Arhiva/AFP) Škoda otišla najdalje Bitka protiv nedostatka radne snage: Češkoj nedostaju radnici, drastično rastu plaće

Snježni čovjek u Hrvatsku stiže početkom listopada. Iako je izgubio na atraktivnosti u odnosu na predserijsku verziju, Yeti bi mogao zagorčati život etabliranoj konkurenciji. Kompaktan je, ima odlično iskorišten unutarnji prostor, vrhunski pogon i provjerene VW agregate. Po nama, prilično dobra mješavina za uspjeh.

Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programa Nove TV.
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene