Svjetlo dana prva je Fabia ugledala je još davne 1999. godine i odmah se u startu vidjelo kako je riječ o poprilično suzdržanom automobilu čiji je izgled bio u sjeni praktičnosti. Ne bi smo je mogli nazvati konzervativnom jer je njezin oblik, uz neke decentne promjene ipak preživio sve ove godine. Uz to, ne treba zaboraviti niti njezin prodajni učinak. Nakon prve Fabie, sedam godine kasnije, stigla nam je i druga generacija, osvježenog vanjskog dizajna, rađena s više emocija i moglo se primijetiti da u njoj ima "svega po malo".
Ovih dana na naše je tržište stigla treća Fabia. Iako se gotovo 3,5 milijuna primjeraka čime je postala jedan od ključnih modela u novijem razdoblju Škode nikako ne smije podcijeniti, od nove se Fabie očekuje svojevrsni korak naprijed. Premda je, dizajnerski gledano, novi model svojevrsni korak unatrag prema prvoj generaciji. Ali, to je u dobrom smjeru, jer škodini su dizajneri Fabiji podarili neke linije "originala", pogotovo straga i u unutrašnjosti.
Time je Fabia opet postala prepoznatljiva Škoda, oštrih linija i jednostavnog, ali ergonomski dobro posloženog interijera kojem je teško naći neki nedostatak...
Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Borba s predrasudama
Sa 6 godina shvatila je da je drukčija, ali to je dugo skrivala od svih: "Opsovao mi je mater, ali nešto me drugo najviše zaboljelo"
-
Tko dolazi na sastanak u Zagreb?
Novi proboj bolesti, najavljeno eutaniziranje gotovo 600 svinja, prosvjednici jednog od njih nazvali izdajnikom
-
PRIJEDLOZI IDU NA VLADU
Uranjeni božićni poklon? Umirovljenici dogovorili veće usklađivanje mirovina, uvodi se godišnji dodatak