U prirodnom svijetu, svaki pravi predator mora biti dovoljno jak da ulovi i ubije svoj plijen, da samouvjereno dominira lovištem i preživi. Mora biti agresivan i zlokoban, mora biti sportske građe i paralizirajućeg pogleda, imati jasnu svrhu i izvrsna postignuća. U okrutnom svijetu borbe za opstanak, mora biti nadmoćan i bez imalo žaljenja. U tim su svojstvima nadahnuće za svoj novi projekt potražili tuneri iz Vilnera prilikom rada na BMW F800R motociklu.
Pročitajte i ovo
Predator u akciji
Nepoznato 'čudovište' noću siše krv, zasad stradalo oko 200 životinja
Savjeti stručnjaka
Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima
Vilner se prihvatio izazova koji im je zadao ekscentričan ruski bogataš koji živi i radi u Bugarskoj. Bogati ruski poduzetnik ljubitelj je motocikala i posjeduje jednu od najvećih i najzanimljivijih kolekcija motocikala u Bugarskoj.
Ovom VIP klijentu nisu se sviđali određeni detalji na serijskom motociklu i želio je neke radikalne promjene, poimence vezano za izgled svjetlosnih sklopova koje po njegovom mišljenju izgledaju poput maske iz 2. svjetskog rata. Želio je prepoznatljiv, agresivniji zvuk i novi personalizirani imidž za svoj F800R.
Serijski BMW F800R opremljen je motorom obujma 798cc koji dostavlja 87 KS i 6-stupanjskim mjenjačem. Isti postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h. Mase 177 kg, okvir motocikla je od aluminija, svjetla su asimetrična a kočnice s potpisom Bremba s 320mm diskovima.
Trojici stručnjaka iz Vilnera trebalo je šest mjeseci da razviju dizajn, naprave model, porade na detaljima, i nakon završetka radova testiraju svoj ručni rad čiji je konačni rezultat Vilner Predator. Izrađeno je sveukupno 17 novih detalja od kojih je 8 kromiranih a 9 od karbona.
Motocikl je sveukupno 25cm kraći od serijskog modela. Predator je također jednosjed za razliku od standardnog dvosjeda a novo sjedalo je šire i potpuno drugačijeg dizajna. Promjene su zahvatile i svjetlosne sklopove pri čemu su ubačena bi-xenon svjetla s crvenim LED-icama. Prednji indikatori smjera preuzeti su sa BMW Z4 i integrirani u karbonske elemente.
Na stražnjem kraju Predatora jedan jedinstveni sklop svjetala udomljuje indikatore za promjenu smjera i stop svjetlo. Stražnja guma također je šira u odnosu na serijski model. Ostali sivi elementi masovno proizvodnog motocikla ovdje su obojani u crno.
Zahvaljujući maloj masi dijelova od karbona kojih je ipak nešto više u odnosu na izvorni F800R masa motocikla povećala se za samo 6.5 kg. Cijev ispušnog sustava po mjeri je izradila partnerska tvrtka BG a Predator ima doista bijesan zvuk, dubok i gromoglasan.
Iako bi sudeći po izgledu prednjeg kraja možda više pristajao naziv Terminator, priznajemo da ni Predator ne zvuči loše!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.