Peugeot je u svoju ponudu uveo novi trocilindrični benzinski motor zapremnine 1.2 litre potpomognut radom turbo punjača nazvan PureTech e-THP koji troši benzin na kapaljku!


Peugeot je objavio vijest da će kupci odsad moći naručiti svoj Peugeot 308 sa novim 1.2-litrenim PureTech e-THP turbobenzinskim motorom koji razvija 130 KS. Spomenuti 3-cilindrični turbobenzinski motor male zapremnine koristi izravno ubrizgavanje pod visokim pritiskom (200 bara) te novu generaciju visoko-učinkovitog turbo punjača koji se okreće pri 240.000 o/min.

Vezani članci Slika nije dostupna TOP 10 automobila Golf klase s najvećim prtljažnikom! Slika nije dostupna Hyundai i30 N protiv svih – ultimativna usporedba!

Pod nadzorom francuske testne organizacije UTAC, ova varijanta motora testirana je na španjolskoj trkaćoj stazi Almeria gdje je ostvarena nevjerojatno niska potrošnja od 2.8 l/100km prešavši čak 1.810 kilometara na jednom jedinom spremniku goriva od 51 litre. Drugim riječima, možete sjesti u automobil i odvesti se do Londona bez da ijednom morate stati i napuniti gorivo.

Međutim, postoji veeeeelika caka. Rekord je postavljen na trkaćoj stazi a ne u svakodnevnim voznim uvjetima. Automobil opremljen s proizvođačevim novim PureTech 3-cilindričnim turbobenzinskim motorom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem vozio je više od 32 sata te je potrošio sveukupno 51.3 litre goriva. Nekoliko vozača izmijenilo se za upravjačem tijekom testiranja kojime je u konačnici uspostavljen novi rekord za potrošnju goriva i prijeđenu udaljenost na jednom spremniku goriva.

Naravno da će u stvarnim, svakodnevnim voznim uvjetima novi trocilindrični motor biti daleko manje štedljiv ali Peugeot kaže da novi 308 model opremljen spomenutim PureTech e-THP motorom predstavlja ''novi standard u klasi kao najekonomičnije vozilo s benzinskim motorom.'' Službena prosječna potrošnja iznosi 4.6 l/100km uz emisije CO2 od 107 g/km.

Peugeot izbacuje karavansku verziju 308 modela s čak 610 litara zapremine

Valja podsjetiti da je potpuno novi 308 model osvojio ovogodišnju nagradu za Europski automobil godine kao i nagradu za Hrvatski automobil godine. Peugeot je ovih dana također najavio da će povećati proizvodnju (uvođenjem noćne smjene) ne bi li ispunili sve veću potražnju obzirom da su dosad već zaprimili 60.000 narudžbi.

Što se tiče ponude dizelskih agregata, francuski brend nudi i štedljivi četverocilindrični 1.6.litreni BlueHDI motor sa 120 KS koji u normalnim voznim uvjetima troši 3.1 l/100km uz emisije CO2 od 82 g/km.

Sve u svemu, ovo je veliki korak za nas obične kupce koji traže dobar komforni automobil pun novih tehnologija s potrošnjom duplo manjom nego prije samo par godina, i još nije dosadni dizel. Sjedi 5!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.