Schmidt Revolution, njemački proizvođač naplataka koji povremeno izbaci i pokoji tuning projekt, dohvatio se Mini Clubman S-a i pretvorio ga pa... u nešto drugačije.


Sa svojim Clubdoor vratima, tipom motora i konceptom prostrane unutrašnjosti, ekipa je pronašla savršeni automobil za svoj zadatak. Iako nam se sviđa mat plava boja karoserije s kontrastnim crnim odbojnicima, malo smo više suzdržani u pogledu kotača, a i svega ostaloga, kad smo kod toga.

Vezani članci Slika nije dostupna Dolazi Mini s jačim dizelskim motorom? Slika nije dostupna Peugeot 207 CC najbolji među lošima

Ipak, ovdje se ne radi samo o estetskom tuningu. Izlazna snaga motora Mini Clubmana povećana je na 200 KS i skoro 250 Nm okrentog momenta. Kako su to postigli, nisu htjeli reći. Vjerovatno je riječ o remapu ECU jedinice s dodatkom novog usisa i ispuha.

Impresivni 18-inčni Cirrus naplatci prekriveni su multiplex materijalom u boji i doslovce nema šanse da automobil prođe nezamijećen u gradu. Standardne gume zamijenjene su novim modelom Continental guma dimenzija 215/35R18.

Kako bi riješili problem raznih prepreka na cestama poput ležećih policajaca i slično, automobil je opremljen Streetec zračnim ovjesom s ugrađenim gumbom u putničkoj kabini, kojim se može prilagoditi visina automobila čime se Clubman može sniziti za 60 milimetara ili povisiti za 40 milimetara u odnosu na serijske automobile.

Mi smo mišljenja da je za sada najbolji tuning i dalje original John Cooper Works paket!

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju