Obavijesti Video Pretražite Navigacija
TOM'S Castrol

Toyota Supra i nakon 20 godina i dalje je automobil iz snova

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ekipa sa XCAR-a ponovno je stavila Toyota Supru u prvi plan koja je i dan danas vrhunski sportski automobil, veliki miljenik tuning stručnjaka!

Toyota Supra MKIV na tržište je lansirana sada već davne 1993. godine, ali s godinama nije nimalo izgubila na draži. Iz ljubavi prema Supri tako je nastao i ovaj video uradak a u filmiću je zapravo zadnji Supra model uvezen u Veliku Britaniju a napravljen je da izgleda poput legendarne TOM'S Castrol Supre iz japanske GT serije.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Stalni miljenik tunerskih časopisa i amaterskih foruma proteklih 20 godina i dalje je visoko na popisu najpoželjnijih sportskih automobila. Većina pravih fanova i dalje sanja o novoj generaciji ove sulude beštije sa dva turbo punjača i stražnjim pogonom.

Kako je sve počelo?
Toyota Supra proizvodila se od 1978. do 2002. godine koja je dizajnerski bila inspirirana Celicom. Toyotin izvorni plan za Supru u to je vrijeme bio da ponude izravnog konukrenta tada vrlo popularnog Datsun Z modela. Prva generacija Supre je umjesto četverocilindričnog motora koji je serijski dolazio sa Celicom pod haubom smjestio redni šestak, zapremine 2.6-litre.

Krajem 1981. godine, Toyota je u potpunosti redizajnirala Supra model te je nastala druga generacija koja je dolazila sa 2.8-litrenim motorom. Iako se i dalje temeljila na platformi Celice, japanski dizajneri unijeli su neke ključne razlike ponajviše primjetne na izgledu prednjeg kraja uz nezaboravne potpuno sklopive prednje svjetlosne sklopove.

U svibnju 1986. Toyota je lansirala treću generacije Supre. U ovom su trenutku sve spone između Celice i Supre nestale te su to od tada postala dva sasvim različita modela. Treća generacija došla je s unaprijeđenim i ojačanim 3.0-litrenim rednim šesterocilindričnim motorom sa 200 KS a 1987. godine uvedena je Supra Turbo sa 230 KS i 332 Nm. 1990. godine samo za Japan izlazi Supra s novim 2.5-litrenim twin-turbo motorom s 280 KS.

►►►   Vrhunske vozne karakteristike uskoro i u kabriolet formi

S četvrtom generacijom Supre, Toyota je velikim koracima zakoračila u svijet ozbiljnijih visoko-performansnih automobila. Predproizvodnja testnog modela počela je u prosincu 1992. kada je proizvedeno 20 komada a službena serijska proizvodnja počela je 1993. Nova Supra bila je u potpunosti redizajnirana a dolazila je sa motorom s dva turbo punjača koji je dostavljao 320 KS dostupnih 5.600 o/min te 427 Nm dostupnih pri 4.000 o/min. Ubrzanje do 100 km/h trajalo je vrlo niskih 4.8 sekundi dok je 400 metara ili četvrt milje prelazila za 13.1 sekundu.

Možda najpoznatija Supra dolazi nam iz tvorničkog trkaćeg tima i službenog tunera za vozila Toyota i Lexus, TOM'S Co., Ltd koja je bila poznata po svojim CASTROL sponzorskim oznakama. TOM'S je inače akronim za Tachi Oiwa Motor Sport a sjedište tvrtke je u Tokyu.

Da li će ikada doći peta generacija Toyote Supre? Prvi izvještaji o mogućnosti dolaska MKV Supre pojavili su se 2006., pa zatim 2008. Najnovije glasine iz 2010. govorile su o modelu s dvije motorizacijske opcije, jednom V8 opcijom sa 450 KS te 3.7-litrenom V6 verzijom sa 350 KS.

Bilo kako bilo, vjerojatno postoji jako puno ljudi koji bi s veseljem dočekali novu, petu generaciju ovog legendarnog sportskog automobila. Ne preostaje nam čekati i nadati se a do tada uživajte u fenomenalnom video uratku!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene