Subaru je konačno službeno pokazao svoj potpuno novi WRX model a za službeni debi odabrao je Los Angeles Auto Show. Visoko-performansna verzija Impreze, tvrdi japanski proizvođač, nuditi će još više snage i bolju upravljivost.
Pročitajte i ovo
Range Rover Sport dobio nove detalje
Mercedes-Benz GLK dobio tretman pomlađivanja
Iako ne izgleda ni približno toliko spektakularno kao WRX koncept, aerodinamički paket dodataka i masivan usisnik zraka na poklopcu motora podižu izgled serijskog WRX modela. Automobil serijski leži na 17-inčnim naplatcima dok vanjski izgled dodatno karakteriziraju jedinstveni elementi poput novog poklopca motora, prednjeg branika, stražnjih vrata, branika i novih prednjih i stražnjih svjetlosnih sklopova.
Novi WRX pogoniti će 2.0-litreni boxer motor s četiri cilindra i turbo punjenjem koji razvija 268 KS i 349 Nm okretnog momenta u rasponu od 2.000 do 5.200 o/min. Isti može doći uparen s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem dok je na popisu dodatne opreme i Sport Lineartronic CVT automatski mjenjač.
Ubrzanje do 100 km/h trajat će 5,6 sekundi sa manualnim mjenjačem dok je sa automatikom to vrijeme pogoršano za punu sekundu na 6,5 sekundi jer Subaru još nije uveo nove moderne automatske mjenjače s dvije spojke.
CVT modeli će također trošiti i više goriva, točnije 12.4 l/100km u gradu odnosno 9.4 l/100km na otvorenome u usporedbi s 11.2 l/100km tj. 8.4 l/100km kod modela opremljenih s ručnim mjenjačem.
►►► Limitirana Impreza za još bolji sportski osjećaj
Proizvođač kaže da je unutrašnjost još prostranija nego ranije zahvaljujući 25mm dužem međuosovinskom razmaku te da nudi više udobnosti, kvalitetnije materijale i nove tehnologije u svom ka vozaču orijentiranom rasporedu. Novost je područje mjernih instrumenata, kao i 4.3-inčni multi-informacijski ekran i automatska klima. Na popisu dodatne opreme kupci će moći naći kožna sjedala s opcijom grijanja za prednja sjedala, GPS navigaciju te Harman/Kardon audio sustav od 440 watta.
Novi Subaru WRX obećava bolju upravljivost i više performanse što se dijelom može zahvaliti novom sustavu raspodjele okretnog momenta koji nadomještava standardni Symmetrical All-Wheel Drive sustav. Bolje ponašanje u brzom prolaženju kroz zavoje i općenito bolja upravljivost rezultati su ugradnje nove, čvršće šasije, dorađenog ovjesa i većih kočnica.
Tvrtka također kaže da je automobil opremljen 17-inčnim alu naplatcima s Dunlop SP Sport Maxx RT gumama. Novi WRX također ima i sportski tuniran ovjes i novi elektronički servo upravljački sustav koji obećava izvanredan odaziv upravljača.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.