Volvo Car grupacija (Volvo automobili) uspostavila je partnerstvo sa švedskom kompanijom POC koja razvija zaštitnu opremu za razne sportske aktivnosti. Dvije kompanije će razmijeniti znanje s ciljem istraživanja novih ideja na području sigurnosti i dizajna.
Pročitajte i ovo
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Renault oduševio novim Espaceom
Novo partnerstvo istražit će mogućnosti za povećanje sigurnosnog znanja i ponude Volvo automobila, ali i POC opreme. Prvobitni razvojni projekt temelji se na komunikaciju između automobila i biciklista.
„Komunikacija s biciklistima u blizini automobila nudi moguće proširenje naše vrhunske tehnologije otkrivanja pješaka i biciklista. Informiranje biciklista o tome da je prepoznat od strane automobila može omogućiti ugodniju i sigurniju interakciju automobila i biciklista u urbanim sredinama,“ napominje Jan Ivarsson, stariji menadžer za sigurnosnu strategiju pri Volvo Cars kompaniji.
Sljedeći u nizu sigurnosnih sustava je Road Edge and Barrier Detection With Steer Assist a iza ovog poprilično dugog naziva krije se sustav sličan Lane Departure Warning sustavu koji može prepoznati da li će automobil nehotice preći u suprotni prometni trak. Novi sigurnosni sustav tako će moći prepoznati da li bi automobil mogao skrenuti s ruba ceste a u slučaju da se to dogodi, automatski će ispraviti putanju vozila prilagodbom upravljača a za njegov rad biti će zaslužni prednja kamera i radar koji će pratiti rub ceste.
Nakon Road Edge and Barrier Detection With Steer Assist sustava dolazi nam tzv. Pedestrian Detection in Darkness sustav koji će omogućiti detekciju predmeta ispred vozila (drugih vozila, pješaka, biciklista i slično) u mraku. Taj sustav trebao bi funkcionirati na način da automobil aktivira znak upozorenja te ako vozač ne odgovori na isti, spomenuti sustav automatski će aktivirati kočnice u cilju sprečavanja nesreće.
Automobili sami traže parking i parkiraju se – bez vozača!
Stiže nam nova tehnologija stalnih dugih svjetala
Animal Detection u ponudu će stići nakon lansiranja novog XC90 na tržište a ovaj će sustav moći aktivirati kočnice po danu i po mraku u slučaju mogućeg naleta na životinju.
Za kraj, ostaje nam Autonomous Parking sustav koji će jednog dana vozačima omogućiti da napuste automobil i da preko aplikacije za pametne telefone ''kažu'' svom vozilu da se parkira samo.
Sve u svemu, uvjereni smo da su upravo Volvo te naravno Mercedes-Benz pioniri svih vrhunskih tehnoligija i sustava koji se danas ugrađuju u serijske modele automobila. Sve ove tehnologije možete vidjeti na Detroit Motor Showu sredinom mjeseca gdje će proizvođač predstaviti i konceptni XC Coupe.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.