S promjenama u načinu života i sve gušćem gradskom prometu, privlačan mladenački dizajn, male proporcije i niska potrošnja, ali prije svega praktičnost, postali su imperativi današnjeg automobilskog tržišta.
Niti mjesec dana pred otvaranje ženevskog auto salona FIAT je odlučio skratiti javnosti muke i objaviti službene fotografije novog FIAT 500L modela, produžene verzije popularnog gradskog mališana koja će od sada dolaziti i kao hatchback s petera vrata.
Pročitajte i ovo
FIAT predstavio prvi automobil s aparatom za kavu
Fićo da ti pamet stane
Fiat 500 Coupe Zagato
Ono što će biti zanimljivo čitateljima iz naše regije, novi FIAT 500L proizvoditi će se u proizvođačevoj tvornici u Kragujevcu, u Srbiji.
FIAT 500L, pri čemu ''L'' označava 'large, najnoviji je dodatak modelskoj ponudi modela 500, kojime talijanski proizvođač nakon Abarth i kabriolet verzije nastavlja strategiju brenda proširivanjem modelske ponude ne bi li zadovoljili što širi spektar kupaca. Novi mali hatchback s petera vrata mjeri ukupno 414 cm dužine, 178 cm širine i 166 cm visine.
Veći prostor za putnike tipičan za monovolumene kombiniran s osjećajem vožnje malog SUV-a u malom gradskom pakiranju glavne su karakteristike novog modela iz FIAT-a koji se protivi svim konvencionalnim pokušajima pripadnosti određenoj klasi vozila.
Talijanski proizvođač naziva novi 500L prvim automobilom koji je namijenjen kupcima koji prije svega žele prepoznatljiv talijanski dizajn, raznolikost koja dolazi ovim funkcionalnim i van-serijskim tipom karoserije i motorima koji će postaviti nove standarde u pogledu potrošnje goriva.
FIAT 500L stiže krajem godine a motorizacijska ponuda uključivati će dva benzinska motora, 0.9 TwinAir i 1.4-litrenu jedinicu, i jedan turbo dizel motor, točnije 1.3-litreni MultiJet II, a pretpostavljamo da će paketi opreme biti više nego zadovoljavajući s najnovijim tehnološkim rješenjima iz FIAT Grupe.
A vjerovali ili ne, kruže glasine da talijanski proizvođač ne namjerava stati na tome. Navodno je u planu i verzija sa sedam sjedala koja će biti ponuđena isključivo europskim kupcima.