Ali, ovaj put nema kreativnosti razigranog djeteta. Čini se kako kupci ipak nisu bili oduševljeni otkačenim dizajnom, barem ne u onoj mjeri koji bi zadovoljavao blagajnu u Japanu. Šteta, jer je Micra, voljeli ju ili mrzili, izgledala drugačije, simpatično, originalno. S novom je generacijom Nissan potpuno izgubio hrabrost, no jedna je osobina zadržana - i novi model izgleda simpatično. Dame će reći – slatko, a one će po svemu sudeći, ponovo biti glavni kupci.
Pročitajte i ovo
Optužen za malverzacije
Smjenio ga upravni odbor: Uhićeni Carlos Ghosn više nije na čelu Nissana
Sportski Leaf sa stražnjim pogonom
Nissan Esflow koncept
Osnovni podaci govore kako je neznatno povećan međuosovinski razmak dok je dužina narasla za 6 centimetra, na ukupno 3,8 metara. Manje od Pola, ali potpuno identično Yarisu. Time je kabina postala prostranija, unatoč tome što je visina smanjena za dva centimetra. K tome, linija krova je posebno optimizirana za smanjenje buke dok je prtljažnik s 265 litara najmanji u klasi. Očekivano, jer Micra je i najmanji gradski automobil.
Dva motora za europsko tržište
Europsko tržište dobiva dva motora. 1,2 litreni trocilindraš s varijabilnim upravljanjem ventilima razvija 80 konja i 108 Nm momenta. Još jedan naj - Micra je s 915 kilograma najlakši automobil svoje kategorije, što se odrazilo i na potrošnju – svega 5 litara.
Uz dodavanje mehaničkog kompresora i direktnog ubrizgavanja, isti motor razvija 98 konja i 142 Nm. Uz start-stop sustav, Micra s ovim agregatom troši još i manje, samo 4 litre i time emisiju CO2 spušta ispod 100 grama po kilometru. Izvrsno, no jači motor na tržište stiže tek na proljeće.
Za oba su motora predviđena dva mjenjača – ručni s pet stupnjeva ili bezstupanjski automatik. Dizelaša uopće neće biti u ponudi, kao niti verzije s troja vrata. Premalo je, naime, kupaca zainteresirano za te opcije.
Jednostavan, povoljan model
Kabina se predstavlja s velikim preglednim instrumentima te sa simpatičnim komandama klima uređaja. Prisutno je dosta tvrde plastike, dakle u skladu s filozofijom koja Micru pozicionira među jednostavne, povoljne modele.
I dalje će u ponudi biti tri razine opreme: Visia , Acenta i Tekna. Već i osnovni model dolazi s podesivim servo upravljačem, ABS-om i ESP-om, sa šest zračnih jastuka, klimom, radijom, daljinskim centralnim i električnim podizačima prozora sprijeda.
>> Provjera kočnica: Nissan opoziva 539.886 vozila
Za europsko tržište Micra će se proizvoditi u novoj tvornici u Indiji iz koje prvi primjerci u Hrvatsku stižu krajem studenoga. Cijena – od 76.900 kuna. Iako je japanska klinka izgubila dio osobnosti, prema prvim kilometrima koje smo odvezli u danskoj prijestolnici, Micri predviđamo solidan uspjeh.