Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Qashqai napada sa svih strana. Uz dobre prodajne rezultate, Nissanov se crossover često viđa na našim cestama, a i periodika pojavljivanja u Automotivu mu je prilično impresivna.


Ovaj puta testiramo produženu, plus 2 verziju, sa slabijim dizelskim motorom i klasičnim pogonom, samo na prednje kotače. Ukoliko ste nedavno pratili našu emisiju, onda ste upoznati s činjenicom kako je Qashai prošao svoj prvi redizajn. Ponovit ćemo, ovdje su nova svjetla, nov poklopac motora, maska, branici, retrovizori i još neki sitni detalji. Male, ali svakako bitne promjene, za lakše odmjeravanje snaga sa sve brojnijom konkurencijom.

Vezani članci PR Posve novi Nissan JUKE mijenja pogled na kompaktne crossovere snažnijim karakterom, boljim performansama i revolucionarnim tehnologijama Slika nije dostupna Novi Nissan Qashqai: premium poboljšanja crossovera donose vrhunski novi dizajn, tehnologiju i performanse

U kabini manje novosti. Redizajnom je interijer dobio tek novu instrument ploča, s drugačijim zaslonom putnog računala. Sve ostalo je gotovo neizmijenjeno. I, bez obzira na tu činjenicu, Qashqai zaslužuje pohvale. Ovo je model +2, a to znači kako je od običnog Qashqaija duži 21 centimetar te ukupno broji 4,53 metra.

Zajamčena udobna vožnja

Uz povećane dimenzije ide i produljeni međuosovinski razmak, koji jamči udobnu vožnju, na razini prosječne limuzine srednjeg razreda. Uz veći prtljažnik, od čak 500 litara, tu je i treći red sjedala. S tonu i 600 kilograma, Qashqai nije lagan, no Renaultov maleni dizelaš, obujma svega 1,5 litara, ovdje se dobro snalazi. Iako 13,3 sekunde ubrzanja do stotke baš i ne zvuči dobro, dojam u vožnji je osjetno bolji.

Vozeći ga pomislili smo kako raspolažemo s barem 20-ak konja više. A uz solidne performanse, glavna osobina malenog dizelaša je i niska potrošnja, u prosjeku šest i pol litara, što je, za ovakav automobil, izvrstan rezultat. S druge strane, ne hvalimo kvačilo koje treba pošteno tiskati. U gradskoj gužvi nas je znala zaboljeti noga. Od četiri paketa opreme, Accenta (akcenta) predstavlja treću razinu i nudi sve što treba prosječnom vozaču. U ovoj verziji Qashqai košta 191 tisuću kuna, što nikako nije malo, no teško ćete naći bolju ponudu na tržištu.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.