Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sportaš na cestovnom temelju

Porsche 911 GT3 Cup

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Porsche 911 GT3 Cup trkači automobil za 2011. koji će službenu premijeru imati na Porsche Carrera Cup prvenstvu u Velikoj Britaniji, posljednje je izdanje najprodavanijeg trkačeg automobila svih vremena, koji se proizvodio u seriji od više od 1.400 jedinica još od 1998.

Porsche 911 GT3 Cup dizajniran je za utrkivanje u mnogobrojnim Porsche Carrera Cup prvenstvima diljem svijeta.

Pročitajte i ovo Oduzeti automobil I vozačku dozvolu na 12 mjeseci Ostao bez Porsche Cayenna: Mladiću iz Čakovca policija trajno oduzela skupocjeni auto Slika nije dostupna BiH: Pomama za Porscheima

Najnoviji Porsche 911 GT3 Cup trkači automobil po prvi se put temelji na 911 GT3 RS cestovnom automobilu, pri čemu je težina trkače varijante znatno smanjena u odnosu na ionako lagan cestovni model.

U skladu s malom težinom i trkačim korijenima koji su sinonim za Porsche RS modele, cestovni automobil teži 1.370 kg. Kao što i priliči njegovoj svrsi koja je jedna i jedina a to je utrkivanje, Porsche 911 GT3 Cup trkači automobil teži 1.200 kg što zauzvrat nudi još oštrije performanse na stazi.

Zapremnina motora povećana je za 0.2 litre u odnosu na prethodni GT3 Cup model te je motor dobio 'boost' od dodatnih 30 konjskih snaga. Stoga je tu horizontalni, stražnje smješten, 3.8-litreni motor s 6 cilindara koji proizvodi 450 KS a sva ta snaga prenosi se na stražnje kotače putem sekvencijalnog 6-stupanjskog mjenjača i tzv. 'špere' ili diferencijala s ograničenim proklizavanjem (Limited Slip Diffrerential – LSD).

Izvana novi 911 GT3 Cup jasno pokazuje svoje korijene iz RS cestovnog modela dok istovremeno zadržava svoj namjenski izgled trkačeg automobila. Impozantna dnevna svijetla dolaze ravno iz trenutne generacije 911-ice a prednji paneli karoserije isti su kao i na 911 GT3 RS modelu. Međutim, prednji spojler sada je 15 milimetara niži kako bi se dobilo više down-forcea na prednjoj osovini.

Stražnje krilo koje je sada šire za 0.24 metara (s prijašnjih 1.46 metara na 1.70 metara) također povećava down-force na stražnju osovinu. Stražnje krilo sada je postavljeno više gore i podsjeća na krilo još bržeg 911 GT3 R modela koji sudjeluje u utrkama FIA GT3 serije. Stražnji branik s karakterističnim otvorima za zrak i LED tehnologijom na stražnjim farovima dolaze ravno s GT3 RS cestovnog automobila.

Širi prednji lukovi kotača i kućišta stražnjih kotača pružaju sasvim dovoljno prostora za čak i šire kotače. Prednja osovina sjedi na trodjelnim laganim aluminijskim naplatcima dimenzija 9.5 J x 18 (za razliku od prethodnih 9 J x 18) sa slick Michelin trkačim gumama. Širina tih istih laganih aluminijskih kotača na stražnjoj osovini povećana je za 2.5 centimetara te su dimenzije 12 J x 18.

Kokpit novog Porsche 911 GT3 Cup modela nudi više nego ikada kada se radi o specifičnim potrebama vozača utrka. Tu je dodatni ventil za zrak na gornjem dijelu haube što dovodi više svježeg zraka u samu kabinu.

Kontrole za Info Display sada su postavljene na samom upravljaču gdje se također nalazi i ukupno šest prekidača koji kontroliraju razne funkcije uključujući i automatsko ograničenje brzine pri ulasku u pit, zatim brisače i svjetla. Upravljač se kao i inače može namještati više prema naprijed ili natrag, međutim sada je moguće isti prilagoditi i visini vozača, kao što je slučaj u cestovnoj varijanti 911-ice.

Novi Porsche 911 GT3 Cup će stajati oko 106.000 eura u Njemačkoj (osnovna cijena bez davanja), a prvi primjerci biti će dostavljeni kupcima početkom 2011. godine.
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene