Ovaj je konceptni automobil dug 4,5 m, a širok 2,06 m te je opremljen 23-colnim kotačima. Konstrukcija i karoserija su mu izrađene od kompozitnih materijala kako bi mu masa bila što je moguće manja. Kako bi povećali privlačnost automobila peugeotovi stručnjaci su izostavili B nosač te se odlučili za tzv. gullwing vrata, a prednja i stražnja svjetla su izrađena u LED tehnologiji.
Pročitajte i ovo
Inovativni hibrid iz Švedske
VIDEO i FOTO: Saab PhoeniX koncept
Napredak je u dopadljivosti
VIDEO: Novi Megane CC Dinamique
Zahvaljujući kombinaciji 1,6-litrenog THP benzinskog turbo pogonskog stroja snage od 198 kW (269 KS) i najvećeg okretnog momenta od 330 Nm te dva električnog motora snage 85 kW (116 KS). Benzinac i jedan električni motor pokreću prednje kotače, dok je drugi električni motor zadužen za stražnju osovinu. Oba električna motora su prilikom kočenja, odnosno usporavanja zadužena i za punjenje baterija.
U električnom načinu rada ovaj će pogonski sklop ponuditi autonomiju od 50 km. Način rada Road za pokretanje automobila koristi benzinski i prednji električni motor, dok će način rada Race uključiti i drugi električni motor.
Od ostalih tehničkih detalja valja spomenuti blokadu diferencijala i prednji McPherson ovjes kao i stražnji multilink. Također, pneumatski je ovjes automatski prilagodljiv i nudi mogućnost podešavanja visine podnice između 300 i 350 mm.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook