U suradnji s tvrtkom Steinway & Sons, poznatim proizvođačem pianina i koncertnih klavira, BMW Individual predstavlja personalizirani paket za Seriju 7 pod nazivom '7 Series Composition', koji je inspiraciju za novi paket opreme pronašao u crno-bijelim tipkama tog glazbenog instrumenta


Jedinstven paket opreme može se naručiti isključivo u crnoj ili bijeloj boji s troslojnim završnim lakom. Zlatni detalji i posebni 20-inčni kotači ono su što karakterizira vanjski izgled.

Vezani članci Omar Sy Evo tko je bio Arsene Lupin, lik čije lopovske avanture prate milijuni gledatelja diljem svijeta Kolinda Grabar Kitarović na setu serije Dar Mar Kolinda Grabar-Kitarović u ulozi kakvu još niste vidjeli. Bivša predsjednica u hit-seriji "Dar Mar" glumi samu sebe, otkrila nam je što joj je bilo najteže

Putnička kabina presvučena je u 'merino' kožu (kontrastno crne ili bijele boje, drugim riječima ako je unutrašnjost crna, onda je karoserija bijele boje), na podovima su tepisi su od janjeće vune, s unutarnje strane krova je alcantara koža, a logotip Steinway & Sons može se naći na mnogo detalja poput naslonjača za glavu, pretinca za rukavice i slično. Za ovu prigodu odabran je ActiveHybrid 7 model koji sa 465 KS i 700 Nm nudi i vrhunske perfomanse (4,9 sec do 100 km/h, max brzina 250 km/h).

Kao dio ekskluzivne suradnje čiji će se rezultati moći vidjeti sljedeće godine, njemački proizvođač automobila sa sjedištem u Münchenu, BMW, bit će sponzor međunarodnog natjecanja glazbenih talenata koje organizira tvrtka Steinway & Sons, s ciljem promoviranja i poticanja mladih glazbenika na nacionalnoj i internacionalnoj razini.

Svjetski poznata tvrtka za izradu klavira s tvornicama u Hamburgu i New Yorku godinama već surađuje sa službenim zastupnicima Steinway & Sons klavira u svrhu promoviranja klavirskih natjecanja za djecu i mlade do 17 godina starosti.

Natjecanja su vrlo prestižna i već su donijela međunarodno priznanje mnogim umjetnicima. Još jedan od načina na koje ova tvrtka potiče mlade glazbene talente je i Međunarodni Steinway Festival koji se održava u Hamburgu svake dvije godine.

Festival spaja pobjednike klavirskih natjecanja iz devet zemalja u kojima se trenutno održavaju natjecanja. Vrhunac ovog događaja je festivalski koncert koji svim pijanistima pruža priliku da pokažu svoje vještine i iskustvo u koncertnoj atmosferi pred velikom publikom bez uobičajenih pritisaka natjecanja.

Već gotovo 40 godina posvećenost kulturi na međunarodnoj razini jedan je od ključnih elemenata BMW-ove korporativne komunikacije. BMW Grupa sudjelovala je u više od 100 kulturnih događanja diljem svijeta, a posvećenost ove tvrtke u kulturnoj sferi svijeta oduvijek je bila vođena temeljnom idejom očuvanja apsolutne slobode stvaralačkog potencijala, što je ujedno i preduvjet za inovativna umjetnička djela kao i za inovacije u uspješnim komercijalnim poduzećima.

Sudjelovanje BMW Grupe u kulturnim događanjima usmjereno je na suvremenu umjetnost i glazbu te arhitekturu i dizajn.