Osvježena verzija Renault Koleos crossovera izlazi na tržište u drugoj polovici 2011. Glavne promjene odnose se na vanjski izgled i opremljenost putničke kabine uz značajno i dobrodošlo smanjenje emisija štetnih plinova i manju potrošnju goriva kod dizelskih opcija.
Pročitajte i ovo
Uvijek poseban
[TEST] Nissan Juke 1.2 DIG-T Tekna
Nove tehnologije
Stižu nam pametni retrovizori s kamerom i LCD monitorom
Prednji kraj Koleosa doživio je određene stilske promjene kojima je cilj bio podariti crossoveru malo čvršći karakter. Usisnici zraka postavljeni sa svake strane Renaultovog znaka s prethodne verzije ustupili su mjesto elegantnim kromiranim rešetkama, dok je dinamični karakter modela dodatno naglašen novim, užim svjetlosnim sklopovima. Moderniji bočni retrovizori od sada udomljuju indikatore u LED tehnologiji.
Gledajući s boka do izražaja dolazi robusni karakter koji se veže s vozilima s pogonom na sva četiri kotača što se očituje u visokom odmaku od tla, upadljivim lukovima kotača i novim, modernim sportskim kotačima. Prepoznatljiv stražnji kraj prethodnog modela ovdje je zadržan kao i oštro nakošeno stražnje staklo. Novi Renault Koleos bit će dostupan u novoj dinamičnoj boji karoserije Cayenne Orange.
Puno je pažnje pridodano kvaliteti izrade i opremljenosti putničkog prostora. Nove presvlake i detalji doprinijeli su elegantnijem dojmu unutrašnjosti dok su komandna ploča i instrumenti također evoluirali uvođenjem modernijeg i estetski ljepšeg kućišta brzinomjera i ekrana.
Ovisno o tržištu, novi Renault Koleos može se naručiti sa 150 KS ili 175 KS jakom verzijom M9R dizelskog motora, a kupci se također mogu odlučiti na benzinsku varijantu sa 170 KS (TR25). Sva tri agregata nude dinamične i kvalitetne performanse pod haubom ovog crossovera koji mjeri 4,52m dužine i 1,85 širine.
Radovima na vozilu, motoru i sustavu prijenosa Renault je uspio smanjiti emisije CO2 za dizelske inačice Koleosa. Emisije CO2 za 4x2 verziju s dCi 150 motorom pod haubom iznose samo 148 g/km dok su emisije kod snažnijeg dCi 175 motora također smanjene na 166 g/km.
Novi Koleos vrlo je svestran crossover što znači da se jednako dobro snalazi na gradskim ulicama i zavojitim otvorenim cestama. Pogon na sva četiri kotača iz Nissana kod 4x4 verzije osigurava istinske off-road sposobnosti, a preciznost upravljača i stabilnost vozila pružaju agilne i dinamične vozne karakteristike u urbanim sredinama.
O Renaultovoj stručnosti u polju aktivne i pasivne sigurnosti govori podatak da je novi crossover dobio 5 zvjezdica na EuroNCAP 'crash-testu' zahvaljujući sustavima i funkcijama poput ESP-a, Emergency Brake Assist sustava, programirane strukturalne deformacije, šest zračnih jastuka i tako dalje.
Novi Renault Koleos može se pohvaliti s najprostranijim i najudobnijim putničkim prostorom u klasi pri čemu se kod rasporeda interijera posebna pažnja poklanjala ergonomičnosti i udobnosti za svih pet putnika čemu doprinosi više prostora za glavu i koljena na prednjem dijelu i savršen omjer prostora za glavu i ruke u stražnjem dijelu putničkog prostora.
Novi Renault Koleos crossover u putničkom prostoru ima 70 litara obujma prostora za odlaganje raznih stvari. Pristup velikom prtljažniku obujma 450 litara olakšan je zahvaljujući dvodijelnim vratima. Otvaranjem donjeg dijela vrata prtljažnika dobiva se čvrsta klupa koja olakšava utovar.
Naslon stražnje klupe djeljiv je u omjeru 60/40 i opremljen je Easy-Estate (jednostavni karavan) sustavom što drugim riječima znači da se može sklopiti jednim jednostavnim pokretom, a nakon preklapanja klupe dobiva se ravan prostor s velikodušnim obujmom od 1.380 litara. Tu je i panoramski krov koji osim što lijepo izgleda omogućava više dnevne svjetlosti u unutrašnjem prostoru.
Novi Renault Koleos dostupan je s cijelim nizom korisnih i lako upotrebljivih tehnološki naprednih funkcija poput bežičnog otvaranja vrata i paljenja motora, elektronske ručne kočnice, automatskog aktiviranja brisača svjetlosnih sklopova i vjetrobranskog stakla i Carminat Tom Tom satelitske navigacije kojom se upravlja preko posebnog joysticka. Verzije Koleosa s pogonom na sva četiri kotača imaju i Hill Start Assist sustav i Hill Descent Control sustav.
Korištenje audio sustava, navigacije i klima uređaja u dvije zone savršeno je intuitivno i jednostavno, a kontrole su nadomak ruke. Puno se pažnje pridodalo i razini zvuka kako zbog mehaničkih dijelova automobila tako i vanjskih zvukova tako da putnici u vozilu mogu u potpunosti uživati u novom Bose audio sustavu koji je posebno dizajniran za karakteristike unutrašnjeg prostora novog Koleosa.
Renault Koleos reklamira se u oko 40-tak zemalja na pet kontinenata. To je prvo vozilo koje je rezultat saveza Renaulta i Nissana. Uz Nissanovu pogonsku tehnologiju i Renaultov dizajn, ovaj novi crossover, koji će se proizvoditi u pogonima Renault Samsung Motorsa u Južnoj Koreji, postat će novi vodeći i reprezentativni model za Renault na raznim tržištima diljem svijeta.
Prvi crossover za Renault zauzeo je svoje mjesto u stalno-rastućem i izrazito konkurentnom dijelu tržišta, posebice u Kini i Latinskoj Americi. Preko 70 posto prodaje Koleos vozila u 2010. godini bilježi se na tržištima izvan Europe.
U Europi, gdje su Renault vozila odavna poznata i cijenjena, Koleos je uspješno obranio svoje mjesto. U usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine, do svibnja 2011. prodaja Koleos modela na europskom tržištu porasla je za 65 posto.