Aston Martin Vantage GT4 natjecateljski model ima tek dvije godine iskustva na stazi, a već je postigao značajne rezultate: pobjedničko postolje na 24 sata Nürburgringa, 24 sata Spa Francorchampsa i pobjeda na ovogodišnjem Europskom GT4 kupu samo su neki.
Pročitajte i ovo
Teške krađe
Ukrao motore, akumulatore, konope, gumenjak...: Pogledajte za što sve policija sumnjiči 39-godišnjaka
Traje očevid
Teška prometna nesreća: Poginuo motociklist kod Buzeta
Novi trkači automobil s V8 motorom svoj izgled duguje serijskom Aston Martin V12 Vantage modelu, a dizajneri nisu propustili priliku da uvedu i neke male preinake poput poboljšane aerodinamike i bolje potisne sile. Re-mapiran 4.7-litreni motor sada nudi više snage i okretnog momenta.
Novi GT4 glavninu svojih obilježja poput aluminijske šasije, baznog motora i ovjesa vuče iz Vantage V8 cestovnog automobila. Uz dorađeni motor i aerodinamičke preinake natjecatelji po prvi puta dobivaju ABS sustav i sustav protiv proklizavanja (traction control) kako bi automobil imao bolje perfomanse na trkačoj stazi u kišnim uvjetima.
Novi ABS i traction control sustav posebno je razvijen za Vantage GT4, a posao je odradio Bosch Motorsport. Vantage GT4 za 2011. dobio je i novi splitter koji povećava potisnu silu ili downforce na prednjem kraju automobila te također usmjerava zrak u intercooler i hladi kočioni sustav.
Za sada još nema službenih brojki o ubrzanju ili maksimalnoj brzini međutim iz Aston Martina kažu da su podosta doradili 4.7-litreni V8 motor čime bi novi GT4 trebao imati više snage za okršaj na stazi s ostatkom ekipe.