Opel i dalje nastavlja s poboljšanjima same perjanice svoje ponude, Insignie. Od siječnja 2012. godine Opelov dizelaš dolazi s novim, dinamičnim ali i vrlo učinkovitim BiTurbo motorom.


Točnije, radi se o 2.0-litrenom CDTI agregatu koji nudi 195 KS i 400 Nm okretnog momenta. Ove brojke popraćene su potrošnjom od tek 4.9 l/100km i emisijom CO2 od 129 g/km. Insignia BiTurbo tako je postala jedan od najštedljivijih automobila srednje klase. Kupci mogu birati da li novu jedinicu žele kombinirati s pogonom na prednje kotače ili pogonom na sva četiri kotača (AWD).

Vezani članci Slika nije dostupna Opel Enigma - nova Calibra? Slika nije dostupna Novi video i tehnički podaci Opel Astre OPC

Ulaskom u Novu 2012. godinu, Opel će nastaviti uvoditi inovacije u liniju Opel Insignije. Svaki model opremljen pogonom na sva četiri kotača od sada se može naručiti sa SuperSport šasijom s prednjim ovjesom preuzetim s Insignije OPC i visoko-performansnim HiPerStrut-om. Vozna dinamika time postaje još oštrija a novi radarski pomoćni sustavi dodatno poboljšavaju razinu aktivne sigurnosti u Insigniji.

Novi 2.0-litreni BiTurbo CDTI motor sa 143 KS i 400 Nm okretnog momenta projektiran je na način da bude izražajno agilan, te da nudi dobar odaziv i kontinuiran dotok snage prilikom ubrzanja. Insignia BiTurbo tako do stotke ubrzava za 8.7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 230 km/h. Istovremeno, potrošnja goriva i emisije štetnih plinova ostaju iznimno niski. Verzije s prednjim pogonom troše tek 4.9 litara goriva na 100 km uz emisije CO2 od 129 g/km. Sve verzije s ručnim mjenjačem opremljene su sa Start/Stop sustavom te kada sve to zbrojimo dolazimo do zaključka da je Insignia jedan od najštedljivijih automobila srednje klase na tržištu.

''U ovoj klasi vozila, obzirom na izlaznu snagu i okretni moment, 6-cilindrični dizelski motori sa zapremninama od oko 3 litre obično su najlogičniji i najčešći izbor. Međutim, s našom BiTurbo tehnologijom motori manje zapremnine proizvode još više snage dok istovremeno omogućavaju 30 % nižu potrošnju goriva i emisija štetnih plinova,'' kaže glavni inženjer za Insigniju, Volker Scharf, i dodaje ''Ovo je vrlo dobar primjer koliko je Opel uspješan u 'downsizingu'.''

Kod Insignije i njenog inovativnog BiTurbo sustava, dva turbo punjača različitih veličina mogu raditi zasebno ili zajedno. Među Opelovim konkurentima, ovaj njemački proizvođač jedini je u srednjoj klasi vozila ponudio ovakav sofisticiran sustav sekvencijalnog turbo punjenja s dizelskim motorom. Manji turbo ubrzava izrazito brzo pri nižim brzinama motora. To znači da papučica gasa reagira bez kašnjenja te se tako sprečava i neželjeni ''turbo lag'' efekt. Počevši od 1500 o/min vozač već u tom trenutku može računati na 350 Nm okretnog momenta.

Opel je dodatno optimizirao učinkovitost motora ugradnjom svoje inovativne Cleantech tehnologije koja kontrolira proces sagorijevanja elektroničkim sklopovljem. Senzori prate pritisak čak 130.000 puta u minuti, čime se osigurava da motor uvijek radi optimalno te da dostavlja maksimalne performanse uz minimalnu potrošnju goriva i emisija CO2.

Treća generacija common-rail sustava izravnog ubrizgavanja radi pri tlaku od 2.000 bara te prenosi gorivo s izuzetnom preciznošću putem piezo električnih brizgaljki koje pružaju i do osam ubrizgavanja po ciklusu rada. Spomenuto omogućava vrlo precizan proces sagorijevanja s minimalnom razinom buke i emisija štetnih plinova.

Dok je povećanje linije Insignia modela u rujnu 2011. bilo posebice usmjereno na smanjenje potrošnje goriva svojih najprodavanijih modela (novi 1.4-litreni ecoFLEX benzinac sa samo 134 g/km CO2, i nova verzija, 2.0 CDTI ecoFLEX motor, sa 160 KS i tek 115 g/km CO2), nove značajke koje će biti uvedene početkom 2012. godine dodati će vrhunsku kvalitetu i nove tehnologije kupcima Opelovog vodećeg modela. Novi 2.0-litreni BiTurbo CDTI biti će dostupan za sve karoserijske inačice Insignije, od hatchbacka s četvera vrata, limuzine s petera vrata i Sports Tourer karavana. Kupci će također moći birati između 6-stupanjskog ručnog mjenjača ili automatika, te prednjeg pogona ili pogona na sva četiri kotača (s elektroničkim diferencijalom protiv proklizavanja na stražnjoj osovini).

Još jedna velika inovacija kod verzija s pogonom na sva četiri kotača je opcionalna SuperSport šasija. Ova tehnologija prethodno je bila rezervirana za najjači sportski OPC model a ista će sada postati dostupna puno široj bazi kupaca. Paket se sastoji od FlexRide podvozja s elektronički podesivim amortizerima, visoko-performansnih Brembo kočnica i HiPerStrut (High Performance Strut) ovjesa na prednjem kraju koji se nalazi u Insignia OPC modelu s 325 KS a isti dodatno optimizira upravljivost i preciznost upravljača.

Performanse nisu jedino što je poboljšano u odnosu na prethodne Insignia modele. Aktivna sigurnost također je dodatno unaprijeđena zahvaljujući novom radarskom sustavu koji se nalazi iza prednje rešetke. Kupci Insignije od sada tako mogu odabrati Adaptive Cruise Control (ACC) sustav koji korištenjem radara održava odabranu brzinu tijekom 'krstarenja', dok istovremeno automatski prilagođava brzinu vozila sukladno uvjetima na cesti te osigurava primjerenu udaljenost od vozila ispred. S ovim radarskim sustavom dolaze i neke druge funkcije poput Following Distance Indication (FDI) koji obavještava vozača vizualnim prikazom o udaljenosti vozila ispred, zatim Forward Collision Alert (FCA) koji daje vizualan i zvučan signal upozorenja u slučaju opasnosti od frontalnog sudara, te Collision Imminent Braking (CIB) koji automatski aktivira kočnicu u slučaju opasnosti od sudara.

Insignia 2.0 BiTurbo CDTI dostupna je od siječnja 2012. u svim karoserijskim izvedbama a cijena će se kretati oko 33.000 eura.