Ovaj izuzetno lijep i moćan novi kompakt na fotografijama je nova Astra OPC (Vauxhall Astra VXR kako se zove na britanskom tržištu). Novi kompakt s oznakom OPC u prodaju stiže u proljeće sljedeće godine a hatchback će se nadmetati za svoje mjesto pod suncem s modelima poput Focus ST-a, Renault Megana RS, SEAT Leon Cupre R i VW Scirocco R-a.
Pročitajte i ovo
Savjeti stručnjaka
Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Snagu dostavlja novi 2.0-litreni turbo motor s četiri cilindra i sustavom direktnog ubrizgavanja a isti je sposoban za maksimalno 280 KS i 400 Nm maksimalnog okretnog momenta koji se prenose na prednje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača i mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem posebno rađenog za novi OPC.
Opel kaže da će Astra OPC postizati maksimalnu brzinu od 250 km/h međutim nisu htjeli otkriti koliko će dobro biti ubrzanje od 0-100km/h (procjena 5.8 – 6.0 sekundi).
Novi snagator svoju vjerodostojnost podupire i vanjskim dojmom. Temeljen na elegantnoj Astri GTC s troja vrata, novi OPC ima dozu dramatičnosti putem saćaste rešetke hladnjaka i dva vrlo uočljiva i specifična trokutasta usisnika zraka koji dovode hladan zrak na masivne Brembo kočnice. Dizajneri su također dodali i bočne pragove, sportske 20-inčne alu naplatke i dvije ispušne cijevi, da ne bi bilo zabune. U unutrašnjosti nalazimo apsolutno prekrasna sportska sjedala s utisnutim logotipom na naslonjaču, sportski upravljač s ravnim dnom i dorađenu instrumentnu ploču.
Ogromne Brembo kočnice brinu da zaustavna moć bude jednako moćna kao i ubrzanje a iste se kriju iza 20-inčnih alu naplataka. Ove masivne naplatke obavijaju Pirelli P-Zero gume dimenzija 245/35 ZR20.
Nova 'nabrijana' Astra okoristila se i nizom dorada i noviteta na šasiji automobila. Opel je za dizajn šasije uposlio i pobjednika Le Mansa 1999. i prvaka britanskog touring prvenstva 1993., čovjeka po imenu Jo Winkelhock, koji je svojim bogatim iskustvom znatno doprinio razvoju automobila. Ovaj profesionalni vozač utrka surađuje s Opelom na razvoju performansnih modela koji se testiraju gdje drugdje nego na Nurburgringu.
Osim gore spomenutih elemenata, nova Astra OPC također koristi i proizvođačeve FlexRide podesive amortizere koji dolaze kao dio standardne opreme te nude tri postavke, Normal, Sport i OPC.
Za narudžbe imate vremena do proljeća a prvi primjerci trebali bi stići u salone do ljeta sljedeće godine. Za one kojima je ovo možda malo previše i ne žele trošiti puno benzina tu se nalazi i najavljena Astra GSi s twin-turbo dizelskim motorom i oko 200 KS koja također stiže u prodaju tijekom sljedeće godine.