Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Novi Type-R razočarat će Hondine fanove

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Honda je potvrdila dolazak novog Civic Type-R sportskog hatchbacka 2015. godine ali sa novom konfiguracijom motora i mjenjača.

Prošlog mjeseca izvršni direktor Honde, Takanobu Ito, na pariškom auto salonu iskoristio je priliku da javnosti potvrdi da Civic Type R službeno dolazi u prodaju 2015. godine.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Manji motor za strože standarde Honda - Baby NSX stiže 2018. s 1.5-litrenim turbom Slika nije dostupna Mali NSX Honda - Posljednja saznanja o baby NSX-u

Direktor Ito potvrdio je i da će novi sportski hatchback doći s velikim ambicijama, točnije da se nadaju da će novi Civic Type R biti najbrži automobil s prednjim pogonom na Nurburgringu izazivajući tako trenutnog rekordera, RenaultSport Megane 265 Trophy koji je krug na legendarnoj stazi prošao za 8 minuta i 7.9 sekundi.

Nova Honda Civic Type R pod poklopcem će imati potpuno novi 1.6-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem koji će razvijati oko 250 KS, što je očekivano obzirom na već čvrsto prisutan trend 'downsizinga'. Za nas je ovo ipak jedna velika katastrofa kada se sjetimo fenomenalnog 2.0-litrenog N/A motora koji je pogonio prošlu generaciju Type R-a.

 

►►► (10.01.2012.)  Honda NSX Concept – povratak legende

►►► (12.09.2011.)  Mugen spašava Hondu Civic Type R

 

Honda trenutno razvija i 8-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke koji bi se mogao naći u novom sportskom hatchbacku a spominje se i to da će novi automobil imati masu ispod 1.200 kg.

Japanski proizvođač potvrdio je i novo vozilo koje će za gorivo koristiti vodik a isto bi se trebalo na prometnicama naći tijekom 2015. godine a u Hondi su također potvrdili da rade na novim hibridnim sustavima s jednim, dva ili tri elektromotora.

Pogonski sustavi s tri elektromotora svoju će primjenu naći u NSX superautomobilu s pogonom na sva četiri kotača dok će oni s dva elektromotora biti rezervirani za vozila srednje klase. Sustavi s jednim elektromotorom trenutno su u procesu razvoja s ciljem proizvodnje najučinkovitijeg hibridnog vozila na tržištu.

Za kraj, rekli bi da nam je definitivno žao što i Honda kod top modela gleda na ekonomičnost i 'downsizing' jer su time potpisali kapitulaciju za fenomenalne vrištave 2.0 motore! Tko želi juriti i malo trošiti....nek si kupi Sony PS!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene