To se najčešće odražava u tome koliko jako stišćete papučicu gasa, ali s novim 2011 Lexus CT 200h moći ćete odabrati modalitet vožnje koji odgovara vašem raspoloženju.
Pročitajte i ovo
Traje očevid
Vozio neregistrirani motor u Poreču i pao: Zadobio teške ozljede i liječnici mu se bore za život
Priveden je
Jurnjava po Splitu: Zaustavljen jer nije nosio kacigu, policija ispod sjedala pronašla pravi ulov
Hibridni modeli vozačima najčešće nude izbor između ekološki prihvatljivih 'normalnih' ili super-ekološki prihvatljivih 'eco' načina rada, od kojih se oba nalaze u ponudi s CT 200h. Međutim, u skladu sa svojim sportskim pretenzijama, CT 200h također nudi i 'sport' mode.
Poput Honde CR-Z, koja također ima 'sport' mode, taj isti 'sport' mode kod CT 200h modela odražava se u puno bržem odazivu na gas a električni servo sustav izmijenjen je kako bi brže reagirao na komande vozača.
Za razliku od Hondinog hatchback-a, CT 200h također povećava i ukupnu snagu motora u 'sport' načinu rada. automobil također radi na većim okretajima prije mijenjanja brzine, a sustav protiv proklizavanja (Traction Control System – TCS) i sustav elektronske kontrole stabilnosti (Electronic Stability Program – ESP) daleko su manje nametljivi te omogućavaju bržu i dinamičniju vožnju.
Uz oštrije dinamičke reakcije, komandna ploča CT 200h također se mijenja ovisno o načinu rada. Tako se pokazatelj snage rada hibridnog sustava na komandnoj ploči pri prelasku s 'normalnog' hibridnog načina rada u 'sport' način rada mijenja u brojač okretaja a pozadinsko osvjetljenje mijenja se u crvenu boju, da li s namjerom da odgovara raspoloženju vozača ili da se izviče na vas što štetite okolišu – ovisi o vašem gledištu.
U ekološki prihvatljivijim načinima rada, osvjetljenje na komandnoj ploči je plave boje, a na istoj se nalazi pokazatelj snage hibridnog motora koji vam pokazuje kako vozite. U 'Eco' i 'Normal' načinu rada odaziv na gas prilagođava se mekanijoj i učinkovitijoj vožnji nauštrb snage potrebite za jurnjavu zavojitim cestama. Upravljanje je također podešeno za laganiju vožnju, a jedna od karakteristika vožnje u 'Eco' modu jest da se smanjuje rad klima uređaja s ciljem učinkovitije potrošnje goriva.
Ukupna snaga smanjena je u svrhu postizanja manje potrošnje goriva a ovisno o okolnostima pogonski sustav automatski prelazi u EV / električni način rada s ciljem uštede goriva. U EV načinu rada, koji je također ostavljen na izbor vozaču, CT 200h postiže brzinu do 48 kmh koristeći isključivo elektromotor. Tim naćinom vožnje CT 200h može prijeći skoro 2 kilometra. To se ne čini pretjerano korisno čak niti u sporoj gradskoj vožnji, međutim prava korist leži u tzv. 'praznom hodu' kao na primjer kada tražite parkirno mjesto pred omiljenim shopping centrom i slično.
Lexus CT 200h pokreće 1.8 litreni motor snage 90 KS te jedan električni motor snage 27 KW (36 KS). Kao i svaki hibridni automobil, CT 200h kreće uz pomoć elektromotora da bi nakon postizanja određene brzine posao preuzeo SUS motor (motor s unutrašnjim sagorijevanjem).
Lexus je i u CT 200h, kao što je to slučaj i na posljednjem RX-u, primijenio takozvani Remote Touch multi-function kontroler, pomoću kojeg se upravlja glavnim funkcijama u automobilu. Princip je gotovo isti kao kod računalnog miša, pa se s pomičnom ručicom i tipkom upravlja na primjer navigacijom, klimom, radijem
Novi Lexus CT 200h bit će predstavljen i na Paris Auto Showu u rujnu ove godine prije pojavljivanja u auto-salonima diljem svijeta. Prodaja je najavljena za 2011. godinu.