Ovo bi vrlo lako mogla biti prva tunirana Acura TLX u svijetu. Ekipa koja se prihvatila tog zadatka krije se iza imena Pembroke Pines dok je naplatke dostavio specijalist za izradu alu naplataka, tvrtka Vossen.


Acura je predstavila svoju novu kompaktnu limuzinu pod nazivom TLX kao zamjenu za TSX model na međunarodnom auto salonu u New Yorku ranije ove godine. Acura TLX nikoga neće pretjerano oduševiti svojim vanjskim dizajnom koji bismo u najmanju ruku mogli nazvati konzervativnim, ali svakako ne lošim.

Vezani članci Slika nije dostupna Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine? Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom

U teoriji, nova Acura TLX mogla bi konkurirati modelima u klasi luksuznih kompaktnih limuzina, međutim u stvarnosti je situacija takva da je gotovo nitko vjerojatno ne bi odabrao prije BMW-a serije 3 ili Mercedesa C klase. Po mišljenju mnogih, ovaj automobil je samo jedan mali korak iznad mora standardnih limuzina srednje veličine na tržištu.

TLX se inače temelji na istoj platformi kao i Honda Accord ali je unatoč tomu podosta različita od iste obzirom da je unaprijeđena za višu razinu izvedbe sa dodatkom čelika visoke čvrstoće čime se poboljšala rigidnost i sigurnost dok se komponentama od aluminija i magnezija smanjila masa vozila.

Ako ipak poželite ovakav automobil, pa mu poželite i dati malo osebujniji izgled, ekipa iz Pembroke Pinesa i Vossena predlaže OEM paket dodataka za karoseriju s dodatcima za prednji i stražnji branik, bočnim pragovima i spojlerom za poklopac prtljažnika. Za automobil su također zamislili i Vossenove 20-inčne VFS-2 naplatke polirane srebrnim premazom i niži ovjes pomoću prototipnih opruga preuzetih s RS-Ra.

Iako se interijer ne vidi na fotografijama, tuneri kažu da su se dotakli i tog segmenta gdje su dojam podigli folijama s uzorkom karbonskih vlakana.

Motor sa šest cilindara isti je kao i pod poklopcem RLX limuzine i MDX crossover modela a poznat je i vlasnicima TL modela. Međutim, spomenuti motor ipak je prošao neke dorade za primjenu u novom TLX-u. Atmosferski 3.5-litreni motor s izravnim ubrizgavanjem odsad nudi 290 KS i 362 Nm okretnog momenta. Ovaj V6 motor uparen je sa ZF 9-stupanjskim automatskim mjenjačem što je prvi put da nailazimo na ovakav mjenjač u Acura modelima.

Još jedna velika stavka kod Acure je sigurnost. Naime, uz Advanced Compatibility Engineering (ACE) strukturu karoserije i pomoćne sustave kao što su Adaptive Cruise Control, Blind Spot Information, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist, Road Departure Mitigation, Cross Traffic Monitor, Motion Adaptive Electronic Power Steering, Collision Mitigation Braking System, itd., itd., jasno je da Acura TLX nudi maksimalnu udobnost i sigurnost u vožnji i to za četiri odrasle osobe u potpunom komforu.

Svi TLX modeli dolaze s Acurinim Integrated Dynamics System ili IDS-om koji nudi mogućnost prilagodbe karaktera vozila sukladno željama vozača uz četiri načina rada (Econ, Normal, Sport i Sport+).

Neovisno da li se radi o I4 modelu s prednjim pogonom ili pak V6 modelu (koji također dolazi s prednjim pogonom i pogonom na sva četiri kotača), TLX je izvrsna limuzina za komfornu vožnju, pogotovo na duže relacije.

Acura stoga nudi mnogo i to po znatno nižoj cijeni od recimo BMW modela serije 3 a jedino što spriječava Acuru TLX da ostvari globalni uspjeh na tržištu kompaktnih limuzina jest imidž. A tu im možda mogu malo pomoći i aftermarket stručnjaci s dodatnim paketima opreme.

Dok ne vidimo što su još dečki smislili za Acuru, predlažemo da pogledate galeriju fotografija i video.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.