Potpuno novi TT model dolazi s novim dizajnom s agresivnijom prednjom maskom i heksagonalnom rešetkom okruženom trapezoidnim (opcionalnim) LED svjetlosnim sklopovima. Audi logo pritom se pomaknuo prema donjem dijelu poklopca motora.
Pročitajte i ovo
Audi redizajnirao A3 Sportback
Za kraj ljeta - Audi RS5 kabriolet
Za razliku od većine novih automobila koji su redom dimenzijama veći od svojih prethodnika, novi Audi TT zapravo je 20mm kraći od modela koji će zamijeniti te tako ukupno mjeri 4.180mm u dužinu iako je međuosovinski razmak produžen za 37mm. Širina od 1.832mm ukazuje da je novi model uži za 8mm dok je jedino visina automobila ostala ista pri 1.353mm.
Najzapaženije su ipak promjene u unutrašnjosti vozila. Sve govori da se radi o Audi modelu i osjeća se specifičan stil njemačkog brenda dok je cjelokupan izgled vizualno čišći uz svjež i moderniziran dizajn.
Prva stvar koja nam upada u oči svakako je potpuno novi 12.3-inčni TFT ekran koji radi uz pomoć Nvidia Tegra 3D grafičkog procesora. Još jedna zanimljiva stvarčica jest položaj kontrola za klima uređaj na otvorima za zrak dok opcionalna S sportska sjedala (koja dolaze u sklopu standardne opreme s TTS modelom) imaju pneumatički podesive bočne potpore te su oblikovana za optimalnu potporu i udobnost.
I upravljač s ravnim dnom je nov a odsad ima novi zračni jastuk koji zauzima 40 posto manje prostora nego ranije bez ikakvih negativnih učinaka na sigurnost. Audi je u novi TT odlučio ugraditi i Bang & Olufsen audio sustav sa 12 zvučnika i 14-kanalnim pojačalom dok su wooferi ugrađeni u vrata i osvijetljeni podesivim konduktorom.
Već je 20 godina prošlo od prvog RS modela
Audi predstavio hibridni crossover sa 408 KS koji troši manje od 2 litre
Što se tiče motorizacijske ponude pak, Audi će prilikom lansiranja na tržište novi TT ponuditi s tri četverocilindrična turbo motora s izravnim ubrizgavanjem. Dvije su 2.0-litrene TFSI jedinice u varijanti s 230 KS i 370 Nm, te sa 310 KS i 380 Nm okretnog momenta koja pogoni TTS inačicu.
Dvolitrena TFSI jedinica sa 230 KS dolazi uparena s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem što omogućuje ubrzanje od 0-100km/h za 6 sekundi dok je to vrijeme skraćeno na 5.3 sekunde u kombinaciji sa S-Tronic mjenjačem. Jači benzinac koji pogoni TTS model i dostavlja 310 KS treba 4.7 sekundi do stotke te je također opcionalno dostupan sa proizvođačevim S-Tronic mjenjačem.
Treći motor u ponudi je 2.0-litreni TDI motor sa 184 KS i 380 Nm. Novi Audi TT model s dizelskim motorom pod poklopcem isto ubrzanje postiže za 7.2 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 235 km/h.
Dizelaš dolazi isključivo s pogonom na sva četiri kotača Quattro, kao i snažniji benzinac, dok trenutno najslabiji model ima prednji pogon. Ostale tehničke podatke saznat ćemo uskoro!
Treća generacija TT modela leži na proizvođačevoj MQB platformi te je ujedno i 50 kg lakša s ukupnom masom od 1.230 kg u slučaju najslabijeg modela. Kapacitet prtljažnika uvećan je za 13 litara tako da će budući vlasnici malog sportskog coupea moći sa sobom nositi prtljage kapaciteta do 305 litara.
Audi nudi razne alu naplatke u dimenzijama od 17 do 20 inča dok su na prednjoj osovini ventilirani kočioni diskovi do 338mm u promjeru ovisno o odabranoj verziji dok se na stražnjem kraju ističe poklopac prtljažnika u 'liftback' stilu. Nova generacija dolazi sa spojlerom koji se automatski aktivira pri brzinama iznad 121 km/h.
Za kraj, uživajte u velikoj video i foto galeriji!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.