Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Mitsubishi je sa svojim Lancer Evo modelima, godinama bio vladar svjetskog rally prvenstva, a cestovne verzije istih, potrebne za homologaciju grupe A, konkurirale su puno skupljim sportskim automobilima i po performansama i po voznim osobinama. Grupa A je odavno prošlost, ali su Evo Lanceri i dalje tu.


Najnoviji produkt iz Evo serije donosi puno noviteta i dizajnerski i tehnički. U odnosu na devetku, Evo 10 je, ustvari, potpuno novi automobil. Blok motora je sada aluminijski, što je donijelo smanjenje težine za 20 kilograma. Optimizirani turbopunjač te MIVEC, varijabilni razvod ventila, pomažu da dvolitreni motor diše punim plućima na širokom području okretaja. Vozaču je na raspolaganju 295 konja dostatnih za ubrzanje od samo 5,4 sekunde.

Vezani članci Claudia Schiffer - 3 U danima najveće slave zaštitari su joj čuvali donje rublje, a i s 50 odrađuje golišava snimanja Paris Jackson Ona je kći preminulog kralja popa, teška je 100 milijuna dolara i svim silama želi biti manekenka

Inteligentni pogon na sve kotače daje optimalan prijenos snage neovisno o kvaliteti podloge te se desetka kreće kao po tračnicama. Ovo nije naša sugestija već zapažanje brojnih test vozača. Zavojite asfaltne ceste stvorene su da vam 'desetka' ponudi vrhunski užitak u vožnji, bez bojazni da ćete pretjerati. Ako se to ipak dogodi, sofisticirana elektronika, koja kontrolira kočioni i 4x4 sustav, vratiti će vas na pravu putanju.

Možete i na trkaću pistu

S ovom klasičnom, ali pomalo nabildanom limuzinom, možete se bez bojazni uputiti i do najbliže trkaće piste. Zapravo, to bi bilo i prava preporuka ukoliko želite izvući maksimum iz Eva, a da, pritom, ne ugrožavate ni sebe, ni druge. Mjenjač sa dvije spojke svoje je mjesto našao i u 'desetki'. Patent naziva SST mijenja bez trzaja i gubitka vučne sile, pa jedino nešto lošija ubrzanja u prvi plan guraju klasični pet-stupanjski ručni mjenjač, u ponudi kao druga opcija.

Recaro sjedala, Brembo kočnice, ili Bilstein amortizeri, znak su da Japanci cijene europsku kvalitetu, i da je bez kompleksa ugrađuju u svoje proizvode. Mitsubishijev ponos, a to Evo sigurno jest, time je samo oplemenjen. Tako je najnoviji Evolution ostao vraški brz stroj, dostojan dvoboja s Porscheima i Ferrarijima, ali za razliku od njih, s njim možete i po djecu u vrtić. Samo, onda nemojte preko 3000 okretaja.

Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem programu Nove TV.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju