Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Najsnažniji Mini do sada

Mini predstavio JCW izvedbu nove generacije

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mini je objavio prve fotografije i podatke o JCW, odnosno John Cooper Works izvedbi nove generacije svog popularnog mališana.

 

Pročitajte i ovo PR SVEČANO OTVORENJE POSLOVNICE TOMIĆ & CO. U ZADRU U Zadru službeno otvoren sedmi BMW i MINI prodajno-servisni centar u Hrvatskoj PR AMBICIOZNI, DRUŠTVENI ILI SMIRENI? Otkrijte što boje u domu govore o vama

Prema tvrdnjama proizvođača ovaj automobil predstavlja "kombinaciju autentičnog sportskog doživljaja uparenog s premium karakteristikama novog Minija", a sve će rezultirati "vrhunskim doživljajem i zabavom u vožnji u ovom karizmatičnom automobilu".

Ovaj je model najavljen prije gotovo godinu dana na detroitskom NAIAS-u, a službena premijera produkcijske izvedbe će se održati na istom mjestu sljedećeg mjeseca. Za razliku od standardnih izvedbi Mini JCW će imati veće i nove otvore za usis zraka, nove pragove, dorađenu masku motora i lukove blatobrana, LED prednja svjetla, sportki ispuh, modificirani stražnji branik i sl.

Mini JCW pokreće najsnažniji motor koji se ikada našao u jednom serijskom tvorničkom Miniju, a rijč je o 2,0-litrenom 4-cilindričnom TwinPower pogonskom stroju snage 170 kW, odnosno 230 KS i najvećeg okretnog momenta od 320 Nm koji je dostupan između 1250 i 4800 o/min. U usporedbi s prethodnikom snaga motora je povećana za 10%, a okretni moment za 23%. Recimo i kako je motor standardno uparen sa 6-stupanjskim ručnim, a u opcijskoj se opremi nudi i 6-stupanjski automatski mjenjač.

Kada je riječ o performansama, vrijedi reći kako će ovaj automobil do 100 km/h ubrzati za 6,3 sekunde s ručnim, odnosno za 6,1 sekundu s automatskim mjenjačem. Međuubrzanje je također poboljšano pa je za ubrzanje između 80 i 120 km/h potrebno 5,6 sekundi, odnosno 10% manje nego do sada. Nadalje, potrošnje je smanjena i sada iznosi 5,7 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida 137 g/km.

Na kraju dodajmo kako će novi JCW dobiti dorađeni ovjes, snažniji brmbov kočnički sustav, 17-colne lakometalne naplatke, elektromehanički servoupravljač sa Servotronic funkcionm, Sustav nadzora stabilnosti vozila (DSC) sa sustavima DTC (Dynamic Traction Control), EDLC (Electronic Differential Lock Control) i Performance Control te DDC (Dynamic Damper Control).

Prodaja ovog automobila će krenuti do polovice iduće godine.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene