Mazda Motor Corporation predstavila je osvježeni Mazda Roadster koji svi bolje poznajemo pod nazivom MX-5 Miata.


Dizajn osvježenog Roadstera dolaziti će u dva oblika, u više sportskoj formi s mekanim krovom i nešto elegantnijem izdanju s električki upravljanim tvrdim krovom tzv. RHT (Retractable Hard Top) u kombinaciji crne i sive boje.

Vezani članci Slika nije dostupna Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine? Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom

Prednji kraj osvježenog Roadstera, neovisno o odabiru krova, značajno je redizajniran i izgleda dosta agresivnije u odnosu na svog prethodnika. U unutrašnjosti će biti ponuđena nova konjak boja za presvlake za sjedala od prave kože.

Osim toga, inženjeri su se dotakli i nekih tehničkih elemenata te će vozači imati puno bolju kontrolu nad ubrzanjem kod verzija s ručnim mjenjačem ali i nad radom kočionog sustava što vrijedi za sve modele. Ova poboljšanja samo su dodatni bonus uz ionako istinski zabavne vozne karakteristike zbog kojih je Roadster tj. MX-5 Miata i postala poznata.

Roadster će doći opremljen i s tzv. Active Bonnet funkcijom koja radi na način da podiže stražnji kraj poklopca motora u slučaju sudara s ciljem zaštite pješaka. Podizanjem stražnjeg dijela poklopca motora stvara se prostor između poklopca i samog motora koji apsorbira energiju udarca i smanjuje ozbiljnost ozljeda glave za pješake.

Glavna karakteristika osvježenog Roadstera jest izražajan sportski karakter ostvaren novo-dizajniranom prednjom maskom koja odaje dojam dubine svojim većim otvorom rešetke hladnjaka. Osvježen je i izgled maglenki, ubačen je novi prednji spojler a na popisu sedam dostupnih boja nalazi se i nova Dolphin Gray Mica boja koja je zamijenila Metropolitan Gray Mica.

U unutrašnjosti je na raspolaganju nova konjak boja kože za sjedala a crna boja na bočnim stranama sjedala stvara vrlo moderan dvobojni dizajn. U ponudi se inače nalaze sljedeće varijante: tkanina (crna), koža (konjak i crna) te kombinacija Alcantare i crne kože.

Kod modela s ručnim mjenjačem, vozači će moći očekivati još bolju kontrolu ubrzanja. Uglađivanjem softvera inženjeri su postigli bolji odaziv gasa prilikom ubrzavanja kod izlaženja iz zavoja što stvara linearan i okretan osjećaj.

Promjene vezane za karakteristike kočionog sustava donijele su lakšu kontrolu raspodjele opterećenja na prednji i stražnji kraj što povećava osjećaj kontrole nad vozilom.

Inženjeri su tijekom procesa osvježavanja Roadstera beskompromisno radili na smanjenju mase prilikom dizajniranja novih dijelova a isto se odnosi i na dizajn prednje maske, aktivnu haubu, nove 17-inčne naplatke i električke sustave i žice.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.