Pročitajte i ovo
TEST
Pogledajte ove brojke i dva puta razmislite želite li voziti 200 km/h!
INSIDER
Više nije tajna – ovo su svi Volkswagenovi modeli do 2022. godine
Produkcijski Clubsport izgleda gotovo identično kao i raniji koncept, a pokreće ga snažnija izvedba 2,0-litrenog turbobenzinskog 4-cilindričnog motora. Konkretnije, ova izvedba razvija snagu od 265 KS, odnosno 195 kW, odnosno 35 KS (26 kW) više od standardne GTI izvedbe. Također, tu je i overboost funkcija koja za desetak sekundi omogućuje još veću isporuku snage, odnosno 290 KS, dakle 213 kW.
Motor je moguće upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te će tada Clubsport do 100 km/h ubrzavati za 6 sekundi, dok će mu s opcijskim DSG-om za isto ubrzanje trebati 5,9 sekundi. Prosječna potrošnja prve izvedbe će iznositi 6,9, a druge 6,7 l/100 km. U obje verzije najveća će mu brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.
Dodajmo i kako će Clubsport biti dostupan u više boja (na slikama Onyx bijela), za razliku od standardnog GTI-a imat će agresivniji body kit koji će se sastojati od novih pragova, prednjeg i stražnjeg branika, dorađenog difuzora i stražnjega spojlera, a tu su i novi naplaci veličine 18 cola (opcijski 19 cola). Također, dorađena su stražnja LED svjetla, novi su završeci ispuha i sl.
Unutrašnjost donosi sportska sjedala s Alcantara presvlakama, isti se materijal nalazi i na sportskom upravljaču, a tu su i razni drugi ukrasi. Cijena ovog automobila za sada nije poznata, a isporuke bi trebale krenuti nedugo nakon frankfurtske premijere.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.