Nova C klasa ne samo da je još luksuznija i elegantnija od svog prethodnika već donosi i cijeli niz najnovijih sigurnosnih sustava. To je bilo i za očekivati obzirom da je C klasa zamišljena kao mala S klasa za koju se zna da je jedno od tehnološki najnaprednijih vozila na tržištu.
Pročitajte i ovo
Novi motor i paketi opreme za Mercedes-Benz C klasu
Novi pogled na luksuznost – GL klasa
Što se tiče vizualnog dojma, nova C klasa podosta se odmakla od dizajna svog prethodnika. Upečatljiv i dinamičan dizajn istovremeno je elegantan i mekan. Minimalističkim izgledom htjeli su naglasiti inteligentna tehnološka i inženjerska rješenja, kažu iz Mercedes-Benza.
Gledajući s boka prvo što upada u oči jest dugačak prednji kraj i poklopac motora, putnički prostor pomaknut daleko unatrag ali i kratki prevjesi koji definiraju klasične i dobro uravnotežene proporcije C klase. Veliki kotači privlače pažnju ka stražnjem kraju vozila i odaju da se radi o elegantnom ali i dalje sportskom automobilu.
Nova C klasa biti će ponuđena u dva stila, onom više sportskom sa središnje postavljenom zvijezdom ili u više klasičnom izdanju kod kojeg se zvijezda sa rešetke hladnjaka premjestila na poklopac motora.
Nova C klasa također dolazi opremljena sa H7 halogenim svjetlima što je dio standardne opreme. Osim spomenutih standardnih svjetala, u ponudi su dostupne i dvije LED varijante za uštedu energije: statički sustav i dinamična verzija s tzv. ''LED Intelligent Light System''. Karakterističan dizajn svjetala posebno vidljiv noću novoj C klasi daje vrlo osebujan vizualan identitet. Stražnja svjetla i kočiona svjetla na stražnjem kraju izvedena su u LED tehnologiji neovisno o odabiru tipa svjetlosnih sklopova.
Dizajneri njemačkog brenda osmislili su interijer koji donosi razinu kvalitete rijetko viđenu čak i u višim kategorijama vozila. Pri tome se to odnosi na vrlo pažljivo odabrane materijale koji su izuzetno ugodni na dodir ali i na preciznost izrade i najsitnijih detalja.
Dizajn interijera odražava odvažan novi pristup koji je Mercedes-Benz odabrao za novu generaciju C klase. Dizajneri su ovdje vrlo učinkovito spojili arhitekturu Mercedes-Benzovih sportskih automobila s potpuno novim dizajnom središnje konzole koju odlikuju fluidne linije. Središnje pozicioniran samostojeći ekran glavna je zvijezda cijele središnje konzole s dimenzijama od 7 ili 8.4 inča ako se odlučite na Multimedia paket.
Inovativan touchpad na naslonjaču za ruke iznad kontrolora na središnjem grebenu sljedeći je evolucijski korak ove tehnologije. Kao i kod pametnih telefona, isti omogućava vrlo jednostavno i intuitivno upravljanje svih funkcija pokretom prsta. Touchpad također omogućava unošenje slova, brojeva i posebnih znakova vlastitim rukopisom i to na bilo kojem jeziku. Korisnik dobiva povratne informacije na kontrolnoj površini touchpada koja je maksimalno podešena za izrazito intuitivnu upotrebu.
Head-Up Display također je novitet u ponudi s novom C klasom. Kao kod lovačkih aviona, ovaj HUD prikazuje važne informacije izravno u polju vida vozača kako vozač ne bi morao odvlačiti pogled od ceste. Sustav pruža informacije o brzini vozila, ograničenjima brzine i navigacijske podatke te također prenosi i poruke DISTRONIC PLUS sustava.
Nova C klasa također je 'omršavila' u odnosu na svog prethodnika dok istovremeno pruža izvanrednu čvrstoću i upravljivost s vrlo niskom razinom buke i vibracija te vrlo visokom razinom sigurnosti u slučaju sudara. Zahvaljujući inteligentnoj i inovativnoj ultralakoj konstrukciji, hibridna aluminijska konstrukcija je oko 70 kg lakša u odnosu na uobičajenu čeličnu karoseriju. Cjelokupna masa vozila smanjena je za oko 100 kg. Nova C klasa time je postala predvodnik 'perolake kategorije' u svojoj pripadajućoj klasi vozila.
Mercedes-Benz S klasa u prestižnom AMG izdanju
Mercedes-Benz ovo je postignuće u pogledu ultralakog dizajna ostvario brojnim mjerama uključujući i razvojem potpuno novog strukturalnog dizajna i korištenjem velikog udjela aluminija. Udjel aluminija porastao je na gotovo 50 posto a valja spomenuti da je taj isti udjel kod njegovog prethodnika bio tek 10 posto.
Vrlo glatke promjene omogućava 7G-TRONIC PLUS automatski mjenjač koji je također prošao daljnja unapređenja u radionici Mercedes-Benza s ciljem smanjivanja negativnog utjecaja na okoliš ali i unapređivanja zadovoljstva u vožnji.
Od pogonskih agregata, za početak se spominje 1.6-litreni turbo benzinski model sa 155 te 2.0-litreni sa 180 KS i 2.2-litreni dizelaš sa 170 KS. Za ostatak ponude morati ćemo pričekati početak sljedeće godine. Proizvođačev 4MATIC stalni pogon na sva četiri kotača (doplata) unapređuje trakciju i stabilnost C klase dok istovremeno dodatno naglašava uglađen sportski karakter vozila.
Nova C klasa biti će prvo vozilo u ovoj klasi vozila koje će se moći opremiti sa zračnim ovjesom (AIRMATIC) na prednjoj i stražnjoj osovini. Zahvaljujući elektronički kontroliranom, kontinuirano varijabilnom radu amortizera na prednjem i stražnjem kraju, nova C klasa nudi izvanredne karakteristike čak i kad je vozilo maksimalno opterećeno. Vozač može koristiti AGILITY SELECT gumb da odabere između raznih načina rada poput COMFORT, ECO, SPORT ili SPORT+.
Dodatna ''individual'' opcija omogućava vozaču da sam konfigurira podešenja prema vlastitim željama. AIRMATIC također nudi i opciju samopodešavanja kojime se ovjes automatski podešava za optimalnu udobnost u vožnji čak i kad je vozilo opterećeno.
Nova C klasa također dolazi standardno opremljena s električnom ručnom kočnicom. Ova kočnica automatski se deaktivira kad vozač izađe iz Parking načina rada.
Mercedes-Benz izjavio je da je njihov cilj pružiti najviši standard sigurnosti svim svojim kupcima. U tom smislu, nova C klasa opremljena je gotovo svim najnovijim pomoćnim sustavima s nizom unaprijeđenih funkcija koje su premijerno predstavljene sa S i E klasom prije tek nekoliko mjeseci. Mercedes-Benz to naziva Intelligent Drive.
Cijene i sve tehničke podatke saznat ćemo početkom 2014. godine a do tada uživajte u foto galerija nove S, pardon C klase!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.