Pronalazak vrijednih predmeta u štalama, šupama i tavanima, više nije novost. Ovoga puta vam donosimo nešto s neodoljivim talijanskim šarmom u vjerojatno najrjeđem mogućem obliku iz 1969. i s nadimkom Daytona


Ferrari 365 GTB/4 Daytona jedan je od automobila koji se često nalaze na aukcijama te zbog skromnog broja proizvedenih primjeraka – 1.200 – postižu enormne cifre. Kada se pred kupcima nađe još rjeđi trkaći model, izrađen u svega 5 komada, tada se na prste dignu i najveći ljubitelji ove marke. A možete si zamisliti što se onda dogodi kada se pojavi verzija za koju su mnogi mislili da nikada nije ni postojala.

Vezani članci Kralj lavova (Foto: IMDB) Prisjetili smo se šarma "Kralja lavova", legendarnog crtića koji je osvojio srca milijuna gledatelja Dejan Lovren (Foto: Instagram) Dejan Lovren nedavno je proslavio 30. rođendan, a sad je pokazao čime se tom prigodom počastio!

Automobil, za kojim se deseteljećima tragalo, svoj je život započeo u Italiji u rukama Luciana Contija, osnivača Autosprint magazina i osobnog prijatelja Enza Ferrarija. U sljedeće dvije godine promijenio je nekoliko vlasnika i neočekivano završio u Japanu, gdje je vožen do 1980., kada ga je tamošnji Makoto Takai umirovio. Otada mu se u potpunosti gubi trag.

Dakako, prije nekoliko mjeseci, nakon 37-godišnjeg 'zimskog sna', ponovno je otkriven. 4,4-litreni V12 ispod prednjeg poklopca zamrznuo se na 36,390 odrađenih kilometara, koliko piše i na brojčaniku. Rosso Chiaro (20-R-190) crvenu prekrila je 37-godišnja prašina, a Nero (VM 8500) crnu unutrašnjost 'krase' izmeti poljskih miševa. No kao jedina Daytona izrađena od aluminija i namijenjena za svakodnevnu vožnju, s prtljažnikom punim originalnog alata, uključujući i čekić za zatezanje središnjeg šarafa felgi, i dalje ponosno nosi žuti znak s propetim konjem na prednjoj masci.

9. rujna konačno će ugledati zaslužena svjetla reflektora i u svojem originalnom stanju pokušati pronaći brižnijeg vlasnika na aukciji RM Sotheby's, koji bi za cifru između 10,5 i 12,5 milijuna kuna svoju garažu mogao ukrasiti jednim od najrjeđih Ferrarija u povijesti.

Poučeni ovime, ne zaboravite prokopati po svojoj zapuštenoj štali jer vas možda tamo dočeka pravo bogatstvo.