Ferrari 365 GTB/4 Daytona jedan je od automobila koji se često nalaze na aukcijama te zbog skromnog broja proizvedenih primjeraka – 1.200 – postižu enormne cifre. Kada se pred kupcima nađe još rjeđi trkaći model, izrađen u svega 5 komada, tada se na prste dignu i najveći ljubitelji ove marke. A možete si zamisliti što se onda dogodi kada se pojavi verzija za koju su mnogi mislili da nikada nije ni postojala.
Pročitajte i ovo
Nije samo mama velikodušna
Bartulica o Ferrariju i magarcu, otkrio čiji je te poručio: "Reći ću vam i zašto je baš crveni"
"To je too much"
Glavni tajnik DP-a: "Prvo sam mislio da je šala"
Automobil, za kojim se deseteljećima tragalo, svoj je život započeo u Italiji u rukama Luciana Contija, osnivača Autosprint magazina i osobnog prijatelja Enza Ferrarija. U sljedeće dvije godine promijenio je nekoliko vlasnika i neočekivano završio u Japanu, gdje je vožen do 1980., kada ga je tamošnji Makoto Takai umirovio. Otada mu se u potpunosti gubi trag.
Dakako, prije nekoliko mjeseci, nakon 37-godišnjeg 'zimskog sna', ponovno je otkriven. 4,4-litreni V12 ispod prednjeg poklopca zamrznuo se na 36,390 odrađenih kilometara, koliko piše i na brojčaniku. Rosso Chiaro (20-R-190) crvenu prekrila je 37-godišnja prašina, a Nero (VM 8500) crnu unutrašnjost 'krase' izmeti poljskih miševa. No kao jedina Daytona izrađena od aluminija i namijenjena za svakodnevnu vožnju, s prtljažnikom punim originalnog alata, uključujući i čekić za zatezanje središnjeg šarafa felgi, i dalje ponosno nosi žuti znak s propetim konjem na prednjoj masci.
9. rujna konačno će ugledati zaslužena svjetla reflektora i u svojem originalnom stanju pokušati pronaći brižnijeg vlasnika na aukciji RM Sotheby's, koji bi za cifru između 10,5 i 12,5 milijuna kuna svoju garažu mogao ukrasiti jednim od najrjeđih Ferrarija u povijesti.
Poučeni ovime, ne zaboravite prokopati po svojoj zapuštenoj štali jer vas možda tamo dočeka pravo bogatstvo.