Ekipa iz Hennessey-a predstavila je najambiciozniji tuning projekt ikada u obliku Cadillac Coupea sa 7.0 litrenim motorom, dva turba i ukupno 1.226 KS.


Hennessey je možda jedan od najambicioznijih tunera na svijetu, a tu tvrdnju potvrđuju i njihovi zadnji projekti kao što su Mustang Boss 302 sa preko 700 KS ili Venom GT sa 1000 KS koji je u stanju ubrzati do 320 km/h za samo 15,3 sekundi (brže čak od Bugatti Veyrona).

Vezani članci Slika nije dostupna Porsche 911 GT1 'Strassenversion' za 1,2 milijuna eura Slika nije dostupna BMW Coupe Serije 6

Cadillac CTS-V serijski pod poklopcem motora sadrži 6.2 litreni V8 agregat uparen sa super-punjačem koji dostavlja masivnih 556 KS. Čini se da dečkima iz Hennessey Tuninga to nije bilo dovoljno pa su odlučili podariti coupeu još više snage, da slučajno ne bi zafalilo.

Hennessey VR1200 Twin Turbo Coupe prvo je dobio 7.0-litreni motor a super-punjač zamjenjen je parom turbina. S dijelovima poput kovanih klipova, klipnjača i nove radilice, pogonska jedinica od sada dostavlja čak 1.226 KS i 1.503 Nm okretnog momenta.

S toliko puno snage pod poklopcem ne iznenađuje pretjerano kada čujemo da je za ubrzanje od nule do stotke CTS-V Coupeu u izdanju Hennessey Tuninga potrebno tek 2.9 sekunde te da se kazaljka brzinomjera zaustavlja na konačnih 389 km/h (serijski model 290 km/h). Do 400 metara udaljenosti stiže za 10.2 sekunde pri brzini od 227 km/h.

Hennessey je također zamijenio serijske kočnice za 15.1-inčne karbon-keramičke diskove sprijeda i straga s 8-klipnim kliještima prednjem kraju i 6-klipnim kliještima na stražnjem kraju vozila.

Izvana je primjetan cijeli dijapazon aerodinamičkih dodataka od karbonskih vlakana dok se pod karoserijom skriva Magnetic Ride ovjes koji je posebno uštimao sam John Heinrich.

Hennessey je spreman pokazati koliko brzo zaista ovaj automobil može ići na VW-ovoj stazi u Ehra-Leissenu ne bi li pokazao izvršnom direktoru Bugattija, Wolfgangu Durheimeru, impresivne performanse ovog žešće modificiranog CTS-V Coupea.

Hennessey planira izbaciti 12 komada ovog oktanskog čudovišta. Mi bi ipak naglasili da ovaj automobil nije ni do koljena Bugatti Veyronu jer osim konjskih snaga nema drugih atributa kojima bi parirao kralju luksuza i brzine – Bugatti Veyronu 16.4 SuperSport!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju