Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Golf od sada i kao hibrid uz potrošnju od samo 1.8l/100km

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Novi Volkswagen Golf GTE plug-in hibrid koji će biti predstavljen u Ženevi biti će peti po redu tip pogonskog sklopa koji će se nuditi s Golf modelima te će se tako pridružiti benzinskim, dizelskim, CNG i električnim verzijama.

Naziv novog modela, GTE, također je naznaka i sportskog duha novog hibridnog modela. Kao i GTI i GTD modeli, i novi GTE plug-in hibrid biti će sportski orijentiran model.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna LEON ST I SEAT ima moderni karavan za mlade Slika nije dostupna Napokon i službeno: novi VW Golf sedme generacije

Novi VW Golf GTE u skladu sa svojom hibridnom konfiguracijom opremljen je s dva motora, 1.4-litrenim TSI motorom sa turbo punjenjem i izravnim ubrizgavanjem koji dostavlja 148 KS te elektromotorom koji dostavlja dodatnih 101 KS. Dva motora pružaju ukupnu kombiniranu izlaznu snagu od 201 KS.

Kad je elektromotor jedini izvor pogonske snage, Golf GTE može postići brzinu do 130 km/h. Kad se koristi puni potencijal hibridnog pogonskog sklopa, GTE od 0-100 km/h ubrzava za 7.6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 217 km/h. Još važniji podatak jest izvrstan okretni moment koji novi Golf GTE može zahvaliti savezu benzinskog i električnog motora. Hibridni pogonski sklop razvija ukupno 350 Nm okretnog momenta čime će se novi GTE doista izdvajati iz postojeće ponude plug-ih hibridnih modela.

Električni domet iznosit će 50 km, dok će uz pomoć oba motora Golf GTE moći prijeći čak 940 km. U hibridnom načinu vožnje trošit će tek 1.8l/100km uz emisiju CO2 od 35g/km.

Kad se baterije pune preko Wallbox stanice za punjenje ili javnih stanica za punjenje, vrijeme punjenja iznosi otprilike dva i pol sata. Zahvaljujući kontrolnim opcijama novog GTE modela, vozač može odabrati da se elektromotor koristi isključivo u gradskoj vožnji.

Stari Golf 'jedinica' po uzora na rally Grupe B

Unatoč respektabilnoj izlaznoj snazi i okretnom momentu, VW Golf GTE i dalje će nuditi izuzetno učinkovitu potrošnju. Na kraćim udaljenostima, GTE može koristiti isključivo električni pogon uz nula emisija štetnih plinova bez da danima pa čak i mjesecima ne mora koristiti konvencionalni motor. Baterije se preko standardne zidne utičnice pune oko tri i pol sata što znači da se u svakodnevnoj vožnji vozač doista može osloniti isključivo na električni pogon uz dodatan osjećaj sigurnosti da ako zatreba, benzinski turbo motor spremno čeka.

Elektromotor energiju crpi iz visoko-voltažnih 8.8 kWh jakih litij-ionskih baterija s tekućim hlađenjem koje se pune preko utora iza VW loga na rešetci hladnjaka. Baterije teže 120 kg što je osam posto od ukupne mase GTE modela. Novi Golf GTE snagu će na pogonske kotače prenositi preko proizvođačeva cijenjenog 6-stupanjskog DSG mjenjača koji je posebno prilagođen za hibridna vozila.

Dizajnerski tim Volkswagena, sa šefom dizajna Klausom Bischoffom na čelu, odlučio je podariti novom hibridnom modelu estetiku koja povezuje elemente GTI modela s oznakama specifičnim za e-Golf čime su stvorili jedinstven identitet novog Golfa GTE. Na mjestima gdje crvena boja inače dominira na GTI modelu, kod GTE verzije koristi se plava boja.

Poput e-Golfa, novi Golf GTE s četiri vrata na tržištu će se pojaviti standardno opremljen s LED svjetlosnim sklopovima. Indikatori za promjenu smjera, parkirno svjetlo i osvjetljenje registarskih oznaka također je izvedeno u LED tehnologiji. Dizajneri su za novi GTE model dizajnirali posebne aerodinamične 16-inčne alu naplatke samo za GTE model dok će u ponudi biti također ekskluzivni 17-inčni i 18-inčni aluminijski alu naplatci.

Tko je brži: stari Golf GTI ili novi Golf TDI?

Kao i izvana, i unutrašnjost novog VW Golf GTE modela izrazito je sportski orijentirana i odražava jasnu poveznicu između ovog modela i drugih pripadnika GT serije. Kao i kod vanjskog dijela, inače crveni elementi također su preinačeni u plave naglašavajući hibridnu prirodu modela.

Svi Golf modeli opremljeni su ekranom na dodir a u slučaju novog VW Golf GTE modela, kupci mogu očekivati 6.5-inčni ekran s visokom rezolucijom i ''Composition Media'' radio sustav kao dio standardne opreme. ''Discover Pro'' radio-navigacijski sustav dostupan je uz dodatnu nadoplatu.

Oba sustava opremljena su s mnogim dodatnim funkcijama koje dolaze isključivo s GTE modelom. To se odnosi na prikaz raspoloživog dometa, prikaz toka energije, statističke podatke o emisijama štetnih plinova, e-manager prikaz te ''360° Driving Range'' prikaz pri čemu potonji dolazi u sklopu opcionalnog navigacijskog sustava. Pored toga, budući vlasnici Golfa GTE moći će skinuti ''Volkswagen Car-Net e-Remote'' aplikaciju za pametne telefone i koristiti ju da kontroliraju razne funkcije i pristupe informacijama o radu automobila.

Prikaz raspoloživog dometa prikazuje koliki je domet raspoloživ uz korištenje električnog pogona te koliko se može izvući dodatnog dometa isključivanjem pomoćnih sustava koji troše električnu energiju. Prikaz toka energije pokazuje kako se baterije pune ili prazne tijekom ubrzavanja (plave strelice) i tijekom kočenja ili skladištenja energije (zelene strelice).

Tzv. e-manager sustav služi za programiranje do tri termina za punjenje. Volkswagen Golf GTE omogućava da se unaprijed odredi vrijeme punjenja baterije ali i temperatura u unutrašnjosti vozila. Tako se može aktivirati hlađenje ili grijanje unutrašnjosti tijekom punjenja. Rad klime stoga ne mora negativno utjecati na proces punjenja baterija a time se ujedno i produljuje autonomija električnog pogona.

Proizvođačev sustav nazvan ''360° Driving range'' prikazuje domet od 360° na lokalnoj karti. Unutarnje područje prikazuje domet za putovanje ka odredištu i povratak, vanjsko područje prikazuje domet za putovanje u jednom smjeru. Također se mogu prikazati i stanice za punjenje koje se može uklopiti u plan puta.

Uz brojač okretaja nalazi se i mjerni instrument za stanje energije koji se nalazi na lijevoj strani područja mjernih instrumenata. Isti prikazuje koliko se energije trenutno koristi ili pak intenzitet regeneracije baterija. Brzinomjer i dalje ostaje na desnoj strani dok ekran u boji u sredini mjernih instrumenata, ''Plus'' multifunkcionalni ekran, također prikazuje domet električnog pogona i trenutačan način rada.

Sve u svemu, ovo je za nas najbolji Golf što se može naći na tržištu, kada gledamo omjer uloženo/dobiveno. Svaki Golf ima visoku cijenu....ali ovaj Golf to i opravdava!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene