Unatoč tome što je njemačka tuning kuća Gemballa prošle godine ostala bez svog osnivača Uwe Gemballe, i to pod pomalo sumnjivim okolnostima, Gemballa se vraća bolja i snažnija na ovogodišnji Top Marques Monaco Show.


Stručnjaci iz vrlo dobrih razloga nazivaju Top Marques Monaco 'najekskluzivnijim auto salonom na svijetu'. Top Marques Monaco jedini je međunarodni auto salon koji okuplja najekskluzivnija imena u automobilskoj industriji pod jednim krovom.

Vezani članci Slika nije dostupna Porsche najavio novu Panameru za 2016. Slika nije dostupna Porsche - Sljedeća generacija Cayennea brža i puno lakša

Ekskluzivni auto salon za prave zaljubljenike u ponajbolje automobile na svijetu održava se na jednako ekskluzivnoj lokaciji – Grimaldi Forumu, u samom središtu Monte Carla. Svake godine salon službeno otvara sam Princ Albert od Monaka koji je pokrovitelj događaja i inače poznavatelj i ljubitelj luksuznih automobila.

Poput kneževine Monaka, Top Marques Monaco nije samo izložba automobila. Smješten na Azurnoj obali, Monako je pravi izlog svih mogućih luksuznih aktivnosti i sadržaja koji prate njegove posjetitelje i žitelje poput nautike, ekskluzivnih hotela i vila i luksuznih brendova odjeće i nakita.

Za osobe koje žive život na visokoj nozi, individualnost i ekskluzivnost na vrhu su ljestvice prioriteta a u te kategorije definitivno spada i najnovija ponuda iz Gemballe: Gemballa Tornado, temeljen na Porsche Cayenneu (958), i Gemballa Mistrale, temeljen na <bPorsche Panameri (970).

Dizajn, najnaprednija tehnologija i najkvalitetniji materijali ključni su sastojci u procesu transformacije ovih luksuznih automobila u nešto zaista jedinstveno.

Ono što nije vidljivo golom oku jest da su Gemballa Tornado i Gemballa Mistrale prošli gotovo kompletnu rekonstrukciju. Umjesto nadograđivanja posebnih komponenti, stručnjaci iz Gemballe zamijenili su većinu dijelova od čelika laganim i izuzetno čvrstim karbonskim panelima koje su proizveli sami.

'Značajno smo smanjili masu vozila bez da smo i najmanje ugrozili čvrstoću, sigurnost i razinu udobnosti,' objašnjava Andreas Schwarz, izvršni direktor tuning tvrtke Gemballa GmbH i 'Umjesto da smo rezali čelične panele i ugrađivali nove dijelove, kao što se često radi u 'aftermarket' ili tuning industriji, odlučili smo u potpunosti zamijeniti cijele panele s posebno izrađenim panelima od karbona. Ovim novim panelima, koji prekrivaju poklopac motora, prednje branike, vrata te prednju masku i stražnji kraj, uspijeli smo uštediti ukupno 70 kg', dodaje.

Prostor unutar velikih lukova za kotače popunjavaju Gemballini 22-inčni aluminijski naplatci s višekrakim dizajnom i gumama 295/35 ZR22 sprijeda i 335/30 ZR22 straga. Umjesto lijevanih kotača, Gemballini stručnjaci odlučili su se za kovane koji su čvršći ali ne i teži od standardnih 20-inčnih Porscheovih naplataka.

Novi visoko-performansni kočioni sustav razvijen je u suradnji s poznatim proizvođačem Brembo ekskluzivno za Mistrale i Tornado. Masivni perforirani i ventilirani diskovi promjera 420mm s šesteroklipnim 'monoblock' kočionim kliještima nalaze se sprijeda a straga su nešto manji četveroklipni perforirani i ventilirani diskovi promjera 405mm. Kod Mistralea stražnji diskovi su promjera 380mm.

Prva faza povećanja snage, tzv. 'Stage 1', za Cayenne/Tornado donosi ukupno 580 KS iz twin-turbo V8 motora te 610 KS za Panameru/Mistrale. Kod Mistralea povećanje snage popraćeno je vrlo izdašnim okretnim momentom od 850 Nm.

Kupci koji žele još više snage mogu se odlučiti za 'Stage 2' paket kojime oba modela dostavljaju između 675 i 700 KS i otprilike 1000 Nm okretnog momenta. Ovoliko povećanje snage postignuto je ugradnjom većih turbo punjača, modificiranog sustava usisa zraka, novog intercoolera, sportskog ispušnog sustava, tzv. 'free-flow' katalitičkog pretvornika i reprogramiranjem ECU mape.

'Optimalni rad motora i posebno izrađene komponente vrhunske kvalitete omogućavaju nam da postižemo ovakvo impresivno povećanje snage s relativno niskih 1.1 bara boosta', kaže Schwarz. 'Relativno nisko opterećenje motora osigurava dugovječnost i pouzdanost u svakodnevnoj vožnji'.

Mistrale se okoristio i dorađenim ovjesom kojime je gravitacijsko središte automobila sniženo za 40mm. Veći usisnici zraka garantiraju optimalnu opskrbu svježim zrakom a integrirani karbonski spojler i elegantno oblikovana hauba s otvorima za zrak dodatno povećavaju downforce.

Gemballa je poznata i po specifičnim interijerima koji su odraz kvalitete izrade i vještine, ali i stila sa savršeno koordiniranim bojama presvlaka izrađenih od najfinije kože i Alcantare.

Preciznost i strast, vidljiva u najmanjim detaljima, okosnica je Gemballina rada, a podatak da se sve radi prema individualnim zahtjevima kupaca, znači da niti jedno Gemballino vozilo nikada nije isto.

Prilikom proslave 30. godišnjice postojanja, njemačka tuning tvrka proizvest će samo 30 primjeraka Gemballa Tornado i Gemballa Mistrale modela za grupu odabranih kupaca.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju